CS Ikväll!

MrGooFy skrev:
Jaha då var det bevisat, bredband och ny mus (denna ), inte fan blev jag bättre för det.
Suck :(

Livet är stenhårt. Speciellt när man har en (virtuell) Deagle uppkörd mot pannbenet.


Nåväl, för egen del ber jag ödmjukast om ursäkt för att jag inte varit med och gejmat sen jag vet inte när. Detta tar dock (om än tillfälligt) slut idag. jag föreslår 2130 som uppvärmning, och de som inte är inne vid 2200 får man TK hur mycket man vill, ok?
 
t-rex skrev:
Nåväl, för egen del ber jag ödmjukast om ursäkt för att jag inte varit med och gejmat sen jag vet inte när. Detta tar dock (om än tillfälligt) slut idag. jag föreslår 2130 som uppvärmning, och de som inte är inne vid 2200 får man TK hur mycket man vill, ok?

Apology accepted. Permission to TK granted.
 
miffo* skrev:
Jag har en sån mus ja me...
Öva vidare bara :tummenupp

Jo det är väl det som gäller. Förut hadde jag en Boomslang 2000 men den gick sönder, jag lyckades aldrig få tag på Razor via mail så jag gav upp och köpte en annan istället.
 
Sorry, jag kommer nog inte förrän på onsdag och syrran är i Danmark idag. (Läs: Hälsar på Åsa, Lasse och de andra drontarna...) :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top