CS Ikväll!

Faan jag kan inte logga in, "cant connect to server" eller någe sådant............

Är ni på en annan server eller........
 
Abstruse, du skrev "fan Heda 2hp" vad betyder det........ fick jag poäng eller var jag ivägen :confused: :confused:
 
Tom Byron skrev:
Abstruse, du skrev "fan Heda 2hp" vad betyder det........ fick jag poäng eller var jag ivägen :confused: :confused:

Det betyder att om nån hade nyst på dig hade du vart död och begraven. Ganska jobbigt om man själv blir dödad först.
 
Tom Byron skrev:
Abstruse, du skrev "fan Heda 2hp" vad betyder det........ fick jag poäng eller var jag ivägen :confused: :confused:

Som Rigge skriver, du knäppte mig efter vår duell och hade bara 2hp (health points) kvar. Frustrerande... GAAAAH!

;)
 
Frääänt, men jag suger phet. Skoj är det ivf.......... hojta om jag gör någe tokigt;)
 
Jobbade tills 21.00 idag, sedan knäckte jag och syrran en pizza.

Någon som vill lira nu? :whip
 
Nisse Järnet skrev:
Tidig du e då! In me dig nu, seghäck!! :whip :D Dra me dig syrran din också :tummenupp


edit: Ehum, ni har ingen Pizza kvar? :crash :rodnar

Oki, kommer på momangen! :tummenupp

Pizzan é slut! *burp* Har dock lite sallad kvar, men den ger du katten i! :crash
 
cs nu?
regn ute...cs nu??
trött vill sova tidigt......CS NU???

Anhåller om spelstart så tidigt som möjligt :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top