CS Ikväll!

Acrid skrev:
Men du kom hit m en geischa då! ;)

Hörru Lillstrumpa! Pys iväg nu och köp lite choklad till din snälle storebror, är du snäll får du t o m ta disken när du kommer hit! :hej
 
Acrid skrev:
Du har ju uppenbarligen inte tagit din medicin idag. 2 doser per dag...kommer du inte ihåg va dr sa till dig? :rolleyes:

Den är redan slut. JAG VILL HA EN NYYYY! :6surkart




(Chokladen, alltså.)
 
Blir det nåt spel ikväll eller??
Jag och acrid är inne nu iaf, se till å komma in nu!
 
abstruse skrev:
Din DVD har blivit fILMnApPad!

Gg eN stor FeT ToblEronE viD dEn storA ekEn föRe kl. 21.00 i naTT, ANNARS!

:fakta :smasha

Något är uppenbarligen väldigt felkonstruerat i ditt huvud. :fakta

Ska vi bilda klubb?
 
MrGooFy skrev:
På vilken server då??
Jag kommer inte åt den vanliga i alla fall.
den vanliga funkar, testa att köra retry om du inte kommer in första gången.

Är inne å väntar nu...
 
abstruse skrev:
Jag kommer inte heller in och jag har provat en hel hög gånger... :6surkart
Ni är väl inte betrodda längre :p
Servern bytte iofs map precis å lagga lite som vanligt kan varit d...
testa igen
 
mmm skrev:
Ni är väl inte betrodda längre :p
Servern bytte iofs map precis å lagga lite som vanligt kan varit d...
testa igen

Jag har försökt i flera minuter nu och jag hittar inte servern öht, hmm detta är lurigt.
 
MrGooFy skrev:
Jag har försökt i flera minuter nu och jag hittar inte servern öht, hmm detta är lurigt.
Vad säger consolen då??
Jag, acrid å jidetoft var ju inne alldels nyss och jag är inne nu...

ip:t är 62.181.199.40:27015
 
mmm skrev:
Vad säger consolen då??
Jag, acrid å jidetoft var ju inne alldels nyss och jag är inne nu...

ip:t är 62.181.199.40:27015

Jag fick det att funkar nu, jag var tvungen att connecta från consolen. Det funkade inte genom den vanliga serverlistan.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top