CS Ikväll!

Nu är lagget fixat tror jag så ikväll ska jag spräcka er! :rolleyes:
 
Stämmer fortfarande adress och lösen som står som första inlägg?
Mycke länge sen jag var inne på servern!
 
Freakshow skrev:
Stämmer fortfarande adress och lösen som står som första inlägg?
Mycke länge sen jag var inne på servern!
Jepp cs.ekhagen.nu pass:moped
 
Nu är det bannemig dags att lira... in med er!
 
Brukade alltid lira mellan 21-23 men nu är där knappt nåt folk inne längre..

Fan ta folk som har fungerande hoj!!!! :rolleyes:
 
kaZmur skrev:
Brukade alltid lira mellan 21-23 men nu är där knappt nåt folk inne längre..

Fan ta folk som har fungerande hoj!!!! :rolleyes:

Jag säger detsamma. Har man italiensk hoj får man tid över till CS(om man inte försöker laga skiten iofs men det är ju dödsdömt).
 
Ær det fritt fram før alla SH medlemmar att vara med o skjuta?
Isf kikar jag in också, har precis återupptatt cs igjen.
:kulspruta

Edit: spelar ni gamla cs eller cs:source?
 
Last edited:
ace748 skrev:
Ær det fritt fram før alla SH medlemmar att vara med o skjuta?
Isf kikar jag in också, har precis återupptatt cs igjen.
:kulspruta

Edit: spelar ni gamla cs eller cs:source?
CS 1.6 är det som gäller tillsvidare. Du är välkommen!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top