CS Ikväll!

Hmm.. har aldrig kikat in i den här tråden tidigare *av lathet* men kände mej fasiken lite sugen på att lite lite cs nu.. nån som vill hänga på? :tungan

Kör ni fortfarande på samma adress som på första sidan?
 
t-rex skrev:
Och längst in i det nybyggda, trevliga lilla glashuset sitter acrid och fingrar förstrött på en stor sten...

...och hon filosoferar:

Stenar är hårda, stenar är bra
På CS-servern jag fragga ska
Undras vad man med stenar kan göra
Nämen se här, ett litet glashus att förstöra

...varpå det kraschande glaset får lill-matte att vakna:

-Vad var det där för konstig och mystisk krasch?
mmm slutar rulla giftpinnen vars tobak är ruskigt lik hasch
Mattes lungor börjar mer och mer anta färgen av giftig svart tång
Om tobakspriset denne unge yngling kan muttra dagen lång
 
Woho

ABS, dina mjuka sidor framträder allt tydligare hela tiden :kär

Ska påta ihop en jag oxå, men jobbar nu så det får blir när jag har tid :banana

abstruse skrev:
...och hon filosoferar:

Stenar är hårda, stenar är bra
På CS-servern jag fragga ska
Undras vad man med stenar kan göra
Nämen se här, ett litet glashus att förstöra

...varpå det kraschande glaset får lill-matte att vakna:

-Vad var det där för konstig och mystisk krasch?
mmm slutar rulla giftpinnen vars tobak är ruskigt lik hasch
Mattes lungor börjar mer och mer anta färgen av giftig svart tång
Om tobakspriset denne unge yngling kan muttra dagen lång
 
mmm skrev:
gammelgubben skall inte anstänga sig så med att skriva så långt, tänk nu på blodtrycket...

i´ll let my ak do the talking...

:banana

Stor bokstav i början på mening. I stavas med stort I, inget annat, även i mitten av en mening.


Slyngel.
 
t-rex skrev:
Stor bokstav i början på mening. I stavas med stort I, inget annat, även i mitten av en mening.


Slyngel.

gamlingar förenen eder!!

(så kanske ni klarar er en runda eller 2...kanske) :hihi
 
abstruse skrev:
...och hon filosoferar:

Stenar är hårda, stenar är bra
På CS-servern jag fragga ska
Undras vad man med stenar kan göra
Nämen se här, ett litet glashus att förstöra

...varpå det kraschande glaset får lill-matte att vakna:

-Vad var det där för konstig och mystisk krasch?
mmm slutar rulla giftpinnen vars tobak är ruskigt lik hasch
Mattes lungor börjar mer och mer anta färgen av giftig svart tång
Om tobakspriset denne unge yngling kan muttra dagen lång

Ja vad ska man annars sitta i ett glashus för? Stendjävel!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top