Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heda skrev:Hur var det här med DMZ på d-link mojängen........ jag har en di 614+
Någon som hade någe tips![]()
Anton_Ljunghusen skrev:Jag hade nyligen en likadan och hade problem med cs.. Om man ser på din ping så hoppar den mellan 20 och 80, precis så som det var för mig.
Jag slängde ut skräpet och köpte en net gear 108mbps för 700kr eller vad den kostade, då löstes problemet..
Acceptera att det är som det är eller byt router![]()
Heda skrev:Prova att spela utan router kanske.....![]()
Ballt! Jag ligger på 11e platsTom skrev:För folk som gillar att se hur ofta de dött så finns numera lite uppdaterad sådan info på http://cs.ekhagen.nu/pstats/
Den börjar från 4:e januari, så det är en fräsch ny start
Genereras varje morgon i nuläget.
Fint att du tänker på Heda när du ska sova...Anton_Ljunghusen skrev:Kom på det när jag lagt mig igårDelar du inte nätet med någon behöver du ju ingen router.. Släng skiten åt helvete, dom är bara problem
![]()
abstruse skrev:Är det bara jag som fortfarande tycker listan består av en hel del folk som är synnerligen inaktiva på forumet alternativt aldrig har presenterat sig i tråden?
mmm skrev:ny statssida... humpf! Då får man ju börja om igen, aja, snart har jag bredband i igen å då jeflar!!
mmm skrev:ny statssida... humpf! Då får man ju börja om igen, aja, snart har jag bredband i igen å då jeflar!!
Acrid skrev:Precis som abs undrar jag vem är du?![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |