CS Ikväll!

kaZmur skrev:
Bra idé! Takkar Migge!


Jag höll på med det i flera timmar utan resultat, det är nästan lönlöst.. Fråga alla du känner och gör som jag gjorde: skapa en tråd och fråga om jag fick en key/konto av någon som slutat lira

En key kostar annars 100 spänn
 
Ska MIGGE dricka sprit ikväll eller spela?
:banana :tungan


MikkE skrev:
Du din rackare!

MikkE, inte Migge
MikkE, inte Migge
MikkE, inte Migge
MikkE, inte Migge
MikkE, inte Migge
MikkE, inte Migge
MikkE, inte Migge
 
cRoC skrev:
Jag höll på med det i flera timmar utan resultat, det är nästan lönlöst.. Fråga alla du känner och gör som jag gjorde: skapa en tråd och fråga om jag fick en key/konto av någon som slutat lira

En key kostar annars 100 spänn
Precis. Kan vara svårt, mkt svårt.
Jag köpte orginal Half life för 99kr på GAME för 2 år sedan. Kostar typ samma nu.
 
Heda skrev:
Shit asså va mycket du lirade :crash

Miss ya man........:nicka

Veckan är ju inte slut ju! Jag dyker nog in ikväll tror jag. Är du på vid 21?

Hoppas se såväl Hedaponken, GammelDino, Zingo, Åsa-Nisse och Migge m fl då...
 
Yeah !!

Jag slutar nu kvart över sju, ska hem å hämta datorn, åka till polaren å inst. Steam på hans dator, så kommer vi in på servern runt nio om det finns plats för en "oäkting"

Kramis........... :tungan

abstruse skrev:
Veckan är ju inte slut ju! Jag dyker nog in ikväll tror jag. Är du på vid 21?

Hoppas se såväl Hedaponken, GammelDino, Zingo, Åsa-Nisse och Migge m fl då...
 
Blir det nåt lira ikväll eller är det bara fasta tider ni kör?
 
Mjaha!?! Idag när man väl satt sig för att lira lite CS, då är det inte en käft inne.


-How typical... [John Cleese voice mode off] :huvet
 
abstruse skrev:
Mjaha!?! Idag när man väl satt sig för att lira lite CS, då är det inte en käft inne.


-How typical... [John Cleese voice mode off] :huvet
jag drar in vid 22:30
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top