CS Ikväll!

Jag muppar 800*600 för någon "spelare" sade att det var bra :confused:

Nisse Järnet skrev:
Maxat! 1280x1024, skärmen grejar inte mer tyvärr. (17" TFT) Ser du ens gubbarna bakom all text som kommer upp? :tungan
 
Jag måste köra med 800x600 annars laggar det alldeles för mycket ibland, speciellt i trappor och lutningar osv. Gubbarna bara hackar fram då. Sen är nog bilden lite missvisande vad gäller storleken osv.

Men mitt graffekort är nog inte så optimalt för spelande heller - geeforce3 ti200 :rodnar
 
Nisse Järnet skrev:
Jag orkar inte köra med dålig grafik, blir ju så fult då :tungan Då är jag hellre dålig :D Dom där som e bra kör väl med 640*480?

Nja i 1.6 motsvarar det 800x600 tycker jag. Körde med 640x480 förut men nu ser det ju bara ut som gröt
 
Det bugga ur när det blev banbyte, banan laddades inte upp och när jag försökte conecta till servern igen så flimra hela skärmen.

Va bra vi var precis innan banbytet när jag rusa mot kasta granat mot dig och tömde magasinet och du lika så mot mig och ingen dog hehe
 
Vi ÄGDE :)

Spela mera eller paus ?

Evil M skrev:
Det bugga ur när det blev banbyte, banan laddades inte upp när jag försökte conecta till servern igen så flimra hela skärmen.

Va bra vi var precis innan banbytet när jag rusa mot kasta granat mot dig och tömde magasinet och du lika så mot mig och ingen dog hehe
 
Får jag bara lägga en snabb fråga om CS och Half-Life . Vill köra 1.5 av nostalgiska skäl, men vad hette Half-Lifeversionen man körde till 1.5 ? . Måste ha den, har en uppdatering så den ska bli HL 1.1.1.0 men jag kommer inte ihåg vad den gamla hette ... Nååågoooon snällaaa ?! .
 
agneman skrev:
Får jag bara lägga en snabb fråga om CS och Half-Life . Vill köra 1.5 av nostalgiska skäl, men vad hette Half-Lifeversionen man körde till 1.5 ? . Måste ha den, har en uppdatering så den ska bli HL 1.1.1.0 men jag kommer inte ihåg vad den gamla hette ... Nååågoooon snällaaa ?! .


ööö Skaffa ett liv.

Nä skojja bara vet i fan... :fyllisar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top