CS Ikväll!

Jag muppar 800*600 för någon "spelare" sade att det var bra :confused:

Nisse Järnet skrev:
Maxat! 1280x1024, skärmen grejar inte mer tyvärr. (17" TFT) Ser du ens gubbarna bakom all text som kommer upp? :tungan

Jag måste köra med 800x600 annars laggar det alldeles för mycket ibland, speciellt i trappor och lutningar osv. Gubbarna bara hackar fram då. Sen är nog bilden lite missvisande vad gäller storleken osv.

Men mitt graffekort är nog inte så optimalt för spelande heller - geeforce3 ti200 :rodnar

Nisse Järnet skrev:
Jag orkar inte köra med dålig grafik, blir ju så fult då :tungan Då är jag hellre dålig :D Dom där som e bra kör väl med 640*480?

Nja i 1.6 motsvarar det 800x600 tycker jag. Körde med 640x480 förut men nu ser det ju bara ut som gröt

Det bugga ur när det blev banbyte, banan laddades inte upp och när jag försökte conecta till servern igen så flimra hela skärmen.

Va bra vi var precis innan banbytet när jag rusa mot kasta granat mot dig och tömde magasinet och du lika så mot mig och ingen dog hehe

Vi ÄGDE :)

Spela mera eller paus ?

Evil M skrev:
Det bugga ur när det blev banbyte, banan laddades inte upp när jag försökte conecta till servern igen så flimra hela skärmen.

Va bra vi var precis innan banbytet när jag rusa mot kasta granat mot dig och tömde magasinet och du lika så mot mig och ingen dog hehe

Får jag bara lägga en snabb fråga om CS och Half-Life . Vill köra 1.5 av nostalgiska skäl, men vad hette Half-Lifeversionen man körde till 1.5 ? . Måste ha den, har en uppdatering så den ska bli HL 1.1.1.0 men jag kommer inte ihåg vad den gamla hette ... Nååågoooon snällaaa ?! .

agneman skrev:
Får jag bara lägga en snabb fråga om CS och Half-Life . Vill köra 1.5 av nostalgiska skäl, men vad hette Half-Lifeversionen man körde till 1.5 ? . Måste ha den, har en uppdatering så den ska bli HL 1.1.1.0 men jag kommer inte ihåg vad den gamla hette ... Nååågoooon snällaaa ?! .

ööö Skaffa ett liv.

Nä skojja bara vet i fan... :fyllisar

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul