CS Ikväll!

håller med, iceworld e ju lite crazy oxa, hehe

t-rex skrev:
Jag vill passa på att tacka alla för den kanske roligaste kvällen hittils på servern.




Ps - abs är känd för att fejka screenshots.
 
t-rex skrev:
Jag vill passa på att tacka alla för den kanske roligaste kvällen hittils på servern.

Ps - abs är känd för att fejka screenshots.

Haha! Kniiiiiiiivad! :)

Gick riktigt bra i några banor. Synd att vi drabbades av lag på några, ordentligt på aztec bl a. Riktig vilda västern i slutet på ice_world. :hihi
 
Måste säga att det var kul att spela idag. Kul när vi blir många :banana
 

Bifogat

  • de_dust20005.JPG
    de_dust20005.JPG
    112.9 KB · Visningar: 79
fy fan vilket helvete som bröt loss på iceworld.. inte en enda lugn stund
 
Last edited:
MikkE skrev:
fy fan vilket helvete som brötmloss på iceworld.. inte en enda lugn stund


Det var skitkul förutom att lagen var lite ojämna kanske. Men det var kul som fan ändå.

Det var ju en lyckad kväll i övrigt oxå, skitkul när servern är full så länge.
Har det ens hänt tidigare? :)
 
Grym kväll igår, iceworld var svin kul!

Funkar erat Friends på steam??? mitt funkar aldrig, och när det går igång så är alla offline även om jag vet att dom är online :kocko
 
liljekvist skrev:
Grym kväll igår, iceworld var svin kul!

Funkar erat Friends på steam??? mitt funkar aldrig, och när det går igång så är alla offline även om jag vet att dom är online :kocko


Funkar inte alls för mig heller, kan inte hitta mig själv ens :mad:.




NÅN SOM E PÅ TYP NU? :kulspruta :machinegu
 
På tal om ingenting...


Kan man streama in musik i cs så att de andra hör?

Att hålla in microfon knappen å hörlurarna mot micen verkar lite drygt.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top