Nisse Järnet skrev:Ok låter kalasfint!![]()
Ska bara gå och fisa först. Testa inte nåt bra nu
![]()
Ja jääääävlar om du nu får en seger så är det inget du kommer att vara stolt över, ska KroSSa!

Nu ska dumfan (datorn) startas om så att den inte kinkar sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nisse Järnet skrev:Ok låter kalasfint!![]()
Ska bara gå och fisa först. Testa inte nåt bra nu
![]()

MuahahThe-PatriX skrev:Ja jääääävlar om du nu får en seger så är det inget du kommer att vara stolt över, ska KroSSa!
Nu ska dumfan (datorn) startas om så att den inte kinkar sig![]()
Jag ska sjunga så mkt i micken att din gubbe gör såhär: 
Nisse Järnet skrev:MuahahJag ska sjunga så mkt i micken att din gubbe gör såhär:
![]()


[blom] skrev:kör ni inte counter-strike:source ?
abstruse skrev:Oktober '05.
Bara vi som inte fick ragg-napp på festen eller, eller har vi inget liv. CS på nyårsnatten var väl inte direkt någe man planerat
abstruse skrev:Några som är spelsugna, annars drar jag och Heda till någon public-server...?
abstruse skrev:Softade ju ikväll. På onsdag är det party, med krypavstånd hem...![]()
![]()

thopa skrev:Abs joina servern så ska vi gulla lite med varandra. Jag sätter in min kniv i ditt sår? Du sätter dina kulor på (i) min panna?
kom nu!![]()
![]()
![]()
thopa skrev:Hur blir det med alla mapförslag jag la upp. Fastnade ni (admins) för någon?
abstruse skrev:OT: Ah, kul! Var du med på senaste graderingen och de senaste certifikatmatcherna i Götet?
Trango_B skrev:Någon som är sugen på lite bakfyllespel idag?

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |