CS Ikväll!

Här har du buyscriptsen. Fasen vad skönt att slippa skriva egna alias som i 1.5 :)
Bifogar även en lista på vad vapnen heter, om du vill lägga till fler vapen.

bind "UPARROW" "defuser"
bind "DOWNARROW" "vesthelm; vest"
bind "LEFTARROW" "hegren"
bind "RIGHTARROW" "flash"
bind "INS" "awp; buyammo1"
bind "DEL" "ak47; m4a1; primammo"
bind "PGDN" "deagle; secammo"
bind "PGUP" "usp; secammo"
bind "END" "mp5; primammo"



Pistols (Namn - kommando)
Glock - glock
Usp - usp
P228 - p228
Deagle - nighthawk eller deagle
Fiveseven - fn57
Dual Berretas - elites

Shotguns
Benneli M3 Super 90 - m3
Benneli xm1014 - xm1014

Sub Machine Guns
Mac-10 - mac10
TMP - tmp
Mp5 - mp5
UMP - ump45
P90 - p90

Rifles/Snip ers
Galil / IDF Defender - defender
AK-47 - ak47
Krieg 552 Commando - sg552
Scout Sniper Rifle - scout
AWP / AWM Sniper Rifle - awp
D3/AU-1, Semi-Sniper - g3sg1
Famas / Clarion - famas
Colt / Maverick M4A1 Carbine - m4a1
Aug / Bullpup - aug
Krieg 550 Commando, Semi-Sniper - sg550

Machine Gun
ES M249 Para - m249

Ammo
Full Primary Ammo - primammo
Full Secondary Ammo - secammo

Equipment
Vest - vest
Vest + Hjälm - vesthelm
Flashbang - flash
High Explosive Grenade - hegren
Smoke Grenade - sgren
Night Vision - nvgs
Defusekit - defuser
Sköld - shield
 
nån som har filne som fixar till dom riktiga namnen på vapnena ?

För övrigt är jag på att lira lite ikväll!!

/N
 
cRoC skrev:
Här har du buyscriptsen. Fasen vad skönt att slippa skriva egna alias som i 1.5 :)
Bifogar även en lista på vad vapnen heter, om du vill lägga till fler vapen.

bind "UPARROW" "defuser"
bind "DOWNARROW" "vesthelm; vest"
bind "LEFTARROW" "hegren"
bind "RIGHTARROW" "flash"
bind "INS" "awp; buyammo1"
bind "DEL" "ak47; m4a1; primammo"
bind "PGDN" "deagle; secammo"
bind "PGUP" "usp; secammo"
bind "END" "mp5; primammo"



Pistols (Namn - kommando)
Glock - glock
Usp - usp
P228 - p228
Deagle - nighthawk eller deagle
Fiveseven - fn57
Dual Berretas - elites

Shotguns
Benneli M3 Super 90 - m3
Benneli xm1014 - xm1014

Sub Machine Guns
Mac-10 - mac10
TMP - tmp
Mp5 - mp5
UMP - ump45
P90 - p90

Rifles/Snip ers
Galil / IDF Defender - defender
AK-47 - ak47
Krieg 552 Commando - sg552
Scout Sniper Rifle - scout
AWP / AWM Sniper Rifle - awp
D3/AU-1, Semi-Sniper - g3sg1
Famas / Clarion - famas
Colt / Maverick M4A1 Carbine - m4a1
Aug / Bullpup - aug
Krieg 550 Commando, Semi-Sniper - sg550

Machine Gun
ES M249 Para - m249

Ammo
Full Primary Ammo - primammo
Full Secondary Ammo - secammo

Equipment
Vest - vest
Vest + Hjälm - vesthelm
Flashbang - flash
High Explosive Grenade - hegren
Smoke Grenade - sgren
Night Vision - nvgs
Defusekit - defuser
Sköld - shield


Mhm :näsblod

Hur ska man spara scripten och i villken mapp? :va
 
The-PatriX skrev:
Mhm :näsblod

Hur ska man spara scripten och i villken mapp? :va


Aj sorry att jag inte nämnde det! Klistra in dom till config.cfg (längst ner i den ex)

Jag är hemma vid 22 och lirar gärna då! Lägg in fler aimmaps :)
 
kom nyss hem, ska dra igång lite fika (kakor) så e jag pangklar vid 2100

väl mött på den första drabbningen 2005 :)
 
Eftersom vissa självklara saker inte fungerar för några nytillkomna;

Om man blir ombedd att byta till SH-nick men inte ens svarar på tilltal blir man kickad 1 gång, bannad om det upprepas.


BTW, jag stängde av awp.
 
Jag lämar ett inlägg här så kan ni se att jag är medlem på SH så att jag kan lira på SH-servern :P
 
Jag vill passa på att tacka alla för den kanske roligaste kvällen hittils på servern.




Ps - abs är känd för att fejka screenshots.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top