CS Ikväll!

abstruse skrev:
Här är listan med filterurval satt på mest online-tid på SH-servern. Här ser vi tydligt vilka som inte har något liv. Glädjande att se att trango är värre iaf... :rolleyes:
Vad är det jag ser? Ser jag rätt, har jag blivit petad från första platsen på att bli dödad mest?


[edit] orkar inte leta rätt på inlägget med länken till stats sidan kan någon kanske länka igen?
 
MikkE skrev:
kul att se Tom in action ikväll :)

tänkte fråga i samma veva, kommer http://cs.ekhagen.nu/pstats/ sidan att uppdaterar automatiskt i fortsättningen?
kan vi inte nollställa den efter nyår?

Jo, vi kan nog nollställa den. Tänkte eventuellt kika på att uppdatera statistikprogrammet lite samtidigt.
Kul att spela lite, fast det märks att det var länge sen.
 
Några som är på att lira ikväll ?
Ledigt imorn juh ! :banana

kanske passa på o nolla statsen samtidigt ?

/N
 
isse skrev:
Några som är på att lira ikväll ?
Ledigt imorn juh ! :banana

kanske passa på o nolla statsen samtidigt ?

/N


JAg är på!!! men jag är på hela dagen, ska in och öva lite nu :tungan

Bara att sända ett mess på msn så kommer jag över till sporthojs server.
 
Boom!
 

Bifogat

  • de_dust20000.jpg
    de_dust20000.jpg
    67.6 KB · Visningar: 32
  • de_dust20002.jpg
    de_dust20002.jpg
    74.2 KB · Visningar: 35
Ikväll e jag oxå ledig "imorgon" men det blir väl runt niosnåret om jag kommer hem i hygglig tid :)

isse skrev:
Några som är på att lira ikväll ?
Ledigt imorn juh ! :banana

kanske passa på o nolla statsen samtidigt ?

/N
 
Vi arrangerar knattedicso på kickboxningen ikväll, så jag ska vara där och hjälpa till att sälja godis och sitta i entrén. Är nog hemma vid 23-snåret, hoppas ni fortfarande lirar då.
 
abstruse skrev:
Vi arrangerar knattedicso på kickboxningen ikväll, så jag ska vara där och hjälpa till att sälja godis och sitta i entrén. Är nog hemma vid 23-snåret, hoppas ni fortfarande lirar då.


Gött, tränar du med kick :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top