CS Ikväll!

Tom skrev:
För min del så kan vi i princip uppgradera när som helst, men egentligen ser jag inte så stor anledning till det, annat än just fuskhanteringen.

Nu är det i princip alltid admins på ändå, så jag tror inte att fusk är så vanligt.
Det går att ta hand om det relativt fort.

Men är det inte så att alla som har köpt CS:S även får tillgång till CS ?
De som har CS sen tidigare måste ju köpa nytt för att uppgradera, men de som köpt senare version har väl även tillgång till gamla CS ?

fusket är redan minst lika utbrett till CS:S. Fusk kommer man aldrig ifrån utan att låsa servern och hålla koll på spelarna som är där, mao det som görs nu.
 
jag kan nog tänka mig å lira lite. e hos nisse nu. ska få han att lira också.
 
Shit va jag ägde på... någon bana, vad den nu heter....


För att ta bort lite av allvaret i detta med att vi faktsikt skjuter varandra sönder och samman, och få lite mer lågstadiestämpel på det föreslår jag att alla går in på Abstrus profil och läser gästboken.

Kommentarer lämnas rimligen i denna tråd.
 
t-rex skrev:
För att ta bort lite av allvaret i detta med att vi faktsikt skjuter varandra sönder och samman, och få lite mer lågstadiestämpel på det föreslår jag att alla går in på Abstrus profil och läser gästboken.

Kommentarer lämnas rimligen i denna tråd.

Ahmen va f*n, det är väl inte mitt fel! :mad: :huvet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top