CS Ikväll!

liljekvist skrev:
Gå upp tidigt på morgonen och du slipper detta problem :mattias

Är du full? Det är väl oväsentligt när han går upp med tanke på att det är hans arbetstider som avgör när han kan komma hem och lira CS...
 
abstruse skrev:
Är du full? Det är väl oväsentligt när han går upp med tanke på att det är hans arbetstider som avgör när han kan komma hem och lira CS...

Full är jag inte idag :fyllisar ....
Tänkte kanske att han hade flex som jag.... stämplar jag in 10:00 så får ju inte jag åka före åtta för att få full dag... :7peta
 
liljekvist skrev:
Full är jag inte idag :fyllisar ....
Tänkte kanske att han hade flex som jag.... stämplar jag in 10:00 så får ju inte jag åka före åtta för att få full dag... :7peta

Iofs, Heda är ju en komplett och gigantisk slöhög, så det är ju en tanke ändå... :tomten
 
t-rex skrev:
Ahhhh, tänk den som ändå vore full....

Av någon outgrundlig anledning blev jag hungrig nu. Tänk en svettig pizza, eller flamberad pepparstek med klyftpotatis alternativt en trerätters kinamiddag.... *suck* :gnissla
 
Nisse Järnet skrev:
Jag är på ikväll om jag inte ska bort :) Var länge sen nu!
I helvete att du ska iväg ikväll!
abstruse skrev:
Av någon outgrundlig anledning blev jag hungrig nu. Tänk en svettig pizza, eller flamberad pepparstek med klyftpotatis alternativt en trerätters kinamiddag.... *suck* :gnissla
tjockis :rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top