Mac
Ny medlem
Jag är på idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heda skrev:SENT? jag slutar ju åtta på kvällarna![]()
Hem, hetsäta och igång med burken![]()

liljekvist skrev:Gå upp tidigt på morgonen och du slipper detta problem![]()
abstruse skrev:Är du full? Det är väl oväsentligt när han går upp med tanke på att det är hans arbetstider som avgör när han kan komma hem och lira CS...
.... 
abstruse skrev:Är du full? Det är väl oväsentligt när han går upp med tanke på att det är hans arbetstider som avgör när han kan komma hem och lira CS...
liljekvist skrev:Full är jag inte idag....
Tänkte kanske att han hade flex som jag.... stämplar jag in 10:00 så får ju inte jag åka före åtta för att få full dag...![]()

abstruse skrev:Iofs, Heda är ju en komplett och gigantisk slöhög, så det är ju en tanke ändå...![]()
t-rex skrev:Ahhhh, tänk den som ändå vore full....

I helvete att du ska iväg ikväll!Nisse Järnet skrev:Jag är på ikväll om jag inte ska bortVar länge sen nu!
tjockisabstruse skrev:Av någon outgrundlig anledning blev jag hungrig nu. Tänk en svettig pizza, eller flamberad pepparstek med klyftpotatis alternativt en trerätters kinamiddag.... *suck*![]()
MikkE skrev:I helvete att du ska iväg ikväll!
tjockis![]()

abstruse skrev:80kg@187cm, FUCKO!![]()
![]()

abstruse skrev:80kg@187cm, FUCKO!![]()
![]()
muaha..liljekvist skrev:Kanske spinkig med en flötig bulle på magen![]()
liljekvist skrev:Kanske spinkig med en flötig bulle på magen![]()
abstruse skrev:Lillkvisten är min ikväll!

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |