CS Ikväll!

liljekvist skrev:
jagg kan inte för jag kan inte logga in på stem :va fick följande mail

Hello,

We have found activity in your Steam account (liljekvist) related to piracy. Your account attempted to use a CD-Key ending in FAY98 that was found published on the internet as part of an exploit to gain free access to Half-Life 2. Per the Steam Subscriber Agreement, we have disabled your account and any games contained in it.
Your account will not be reactivated.

The Steam Subscriber Agreement can be found at http://www.steampowered.com/index.php?area=subscriber_agreement. In addition to violation of contract, activities on your part may violate federal law and/or state law. If such activities persist, Valve reserves the right to refer the matter to authorities.

Regards,

Steam Support :va :va :va


:fatta! -----> Stem


om du har köpt skiten så varför inte bara dra iväg ettmejl till dom å klaga.. ? :3freak
 
Evil M skrev:
Vart hitta du HL2 för 99kr? :7peta

:hihi
nej nej.. Half Life sa jag. inte Half Life 2 :mattias

så om det kommer en ful ruta där det står att jag inte har giltig key så e det bara att skicka in förpackningen :)
 
Har mailat dom idag men men som har ju sabbat mitt julspelande :näsblod

Fan skulle villja ge dom lite svenskt stål i mellan ögonen!!!


Tycker ingen annan ska få spela nu när jag inte får :rolleyes:
 
Banned Accounts

Today Valve disabled more than 30,000 Steam accounts which had been used to try to illegally gain access to Valve games without a valid purchase.

Valve takes such activities seriously and reserves the right to disable Steam accounts engaging in piracy, cheating, illegal activities, or any other activity in violation of the Steam Subscriber Agreement. The accounts that are disabled today will not be reactivated. - Erik Johnson (Valve)



liljekvist skrev:
Har mailat dom idag men men som har ju sabbat mitt julspelande :näsblod

Fan skulle villja ge dom lite svenskt stål i mellan ögonen!!!


Tycker ingen annan ska få spela nu när jag inte får :rolleyes:
 
isse skrev:
Banned Accounts

Today Valve disabled more than 30,000 Steam accounts which had been used to try to illegally gain access to Valve games without a valid purchase.

Valve takes such activities seriously and reserves the right to disable Steam accounts engaging in piracy, cheating, illegal activities, or any other activity in violation of the Steam Subscriber Agreement. The accounts that are disabled today will not be reactivated. - Erik Johnson (Valve)
Doh! Jag har ju inte köpt mitt :4skrika Men det verkar funka :)
 
Var just inne och lirade lite med Lorus, Mavve och Heda. Mikke loggade just på nu när jag loggade av. Kommer måhända tillbaks om en stund.
 
Du fick inget läsk, men jag fick Abs och Mav de är godare :)

Nisse Järnet skrev:
Häll upp lite åt mig också :D
 

Bifogat

  • knivabs.JPG
    knivabs.JPG
    60.1 KB · Visningar: 35
  • knivmav.JPG
    knivmav.JPG
    63.8 KB · Visningar: 35
  • absaim.JPG
    absaim.JPG
    47.1 KB · Visningar: 39
Kan vi bli ett lagom gäng som spelar om en stund så är jag på. Vid 21-snåret ska jag ta det årliga julbadet, spraya på luktagottsomfan, hinka lite Sambuca och lite Absolut och därefter ut på krogen och vara odräglig.
 
abstruse skrev:
Kan vi bli ett lagom gäng som spelar om en stund så är jag på. Vid 21-snåret ska jag ta det årliga julbadet, spraya på luktagottsomfan, hinka lite Sambuca och lite Absolut och därefter ut på krogen och vara odräglig.


Är ju bakis än sen julafton... men men ska också ändra på det nu :fyllisar

Skulle man inte kunna göra ett mess utskick på msn eller liknade när det är dags till dom som brkar vara här inne? Så det blir lite gameing...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top