CS Ikväll!

Jeje!

Nu har jag fixat en påse bullar å Signums fusk cola, här ska spelas !! Ge mig 100 i ping så jag har någe att blame:a.....


T-rex, man eller mus ikväll :D

t-rex skrev:
Ingen berättar de hemliga värstinginställningarna för heda. Eller för han den där nya.



@ljung, vi har spelat skitlänge! Jag är... ehhh.. grym!
 
fipplade på gammla datorn nu, runt 30 i ping hela kvalle, liite skojskigare attspela......... :tummenupp

T-rex, jag förstod direkt vad som var på G, LOL
 
lite inställningar på begäran:

net_graph 3
//visar nätstatistik

rate 25000
//info-mängd mellan din dator och servern, kan sänkas om du har dålig lina men borde funka för de flesta

cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101
//får du loss och choke är det dessa du skall sänka till det försvinner, tumregel bör vara att det skall avspegla din fps

ex_interp 0.05
//laborera själv lite vad man tycker, ju lägre du har desto hackigare ser det ut. Ju lägre siffra desto mer "riktiga" skärmbilder ser du, desto högre så "flyter det bättre


dessa inställningar kan skrivas in direkt i konsollen.

Mer förklaringar på de olika inställningar så hänvisar jag till Sök för fn! :tungan
 
1337 :rolleyes:
 

Bifogat

  • de_train0000.JPG
    de_train0000.JPG
    99.3 KB · Visningar: 31
  • de_dust0003.JPG
    de_dust0003.JPG
    73.8 KB · Visningar: 52
  • de_dust0004.JPG
    de_dust0004.JPG
    82.9 KB · Visningar: 33
  • de_aztec0002.JPG
    de_aztec0002.JPG
    107 KB · Visningar: 26
  • de_dust0002.JPG
    de_dust0002.JPG
    133.1 KB · Visningar: 34
Kire in action :hihi
 

Bifogat

  • fy_iceworld2k0045.JPG
    fy_iceworld2k0045.JPG
    56.3 KB · Visningar: 38
  • fy_iceworld2k0063.JPG
    fy_iceworld2k0063.JPG
    52.9 KB · Visningar: 34
Jag har ett littet problem med att det är för mörkt i spelet.
Jag har gamman på fult i instälningarna men det räcker inte. Det är min skärm som ställer till det.

vet att det ska gå att ändra gamman i en fil i cs mapen men kommer inte i håg vilken fil det är. Har gjort det förut.
SÅ jag undrar om det finns någon här som vet villken fil det är??

Tack på förhand.
/johan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top