ljungen_79 skrev:Spelar ni varje kväll? Tänkte vara med någon kväll, om det går bra?
Välkommen, notera att det i alla lägen är ok att fragga t-rex, TK på t-rex ger sedermera pluspoäng.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ljungen_79 skrev:Spelar ni varje kväll? Tänkte vara med någon kväll, om det går bra?

Trango_B skrev:Beställde headset nyss!
Blir nog ingen sång för min del dock![]()

abstruse skrev:Välkommen, notera att det i alla lägen är ok att fragga t-rex, TK på t-rex ger sedermera pluspoäng.![]()
t-rex skrev:Vilket för övrig acrid tagit på sig som sin livsuppgift.
Heda skrev:t-rex du har ju inte knäppt på den där knappen så jag dött än? VÅgar du inte,![]()
t-rex skrev:Är du bra blir du bannad DIRECKT!!!![]()
![]()
Skoja bara, välkommen.
ljungen_79 skrev:Nej då. Hur länge har ni lirat Cs? många år eller? Jag har väl spelat till o från i nästan ett år kanske.
Trango_B skrev:Jag är klar med allt plugg nu. Ska inte läsa någonting alls på flera veckor.
Så ikväll vill jag spela läääänge. Är det någon som vill börja tidigare än 21 idag?
Värma upp lite
![]()
MrTL skrev:men ja måste ju va sämst eftersom ja blir skjuten först jämt![]()
Trango_B skrev:Nej, du kanske bara syns mest eller står stilla mest![]()
Har du fixat inställningarna så pingen blir bättre?
Heda skrev:DELA MED ER, VAD E DET FÖR INSTÄLLNINGAR![]()
Trango_B skrev:Nej, du kanske bara syns mest eller står stilla mest![]()
Har du fixat inställningarna så pingen blir bättre?
MrTL skrev:jadu jag har meckat med inställningar å sånt men det blir inte bättre än runt 60-70 i ping...jag vettefan va det kan bero på..är det linan eller datorn som spökar tro?
Heda skrev:Jag ska spela på min gammla dator ikväll, var inte och tjyvövade lite å hade samma ping som innan![]()
E nog inte datorn ivf.![]()
Funka ju förut juh!!!![]()
Trango_B skrev:Du tankar säkert fulfilmer konstant![]()
Heda skrev:DELA MED ER, VAD E DET FÖR INSTÄLLNINGAR![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |