CS Ikväll!

ljungen_79 skrev:
Spelar ni varje kväll? Tänkte vara med någon kväll, om det går bra?

Välkommen, notera att det i alla lägen är ok att fragga t-rex, TK på t-rex ger sedermera pluspoäng. :tomten
 
Jag ska hjälpa henne, å skylla på min ping om du råkar komma ivägen :hihi

t-rex du har ju inte knäppt på den där knappen så jag dött än? VÅgar du inte, :tungan


t-rex skrev:
Vilket för övrig acrid tagit på sig som sin livsuppgift.
 
Heda skrev:
t-rex du har ju inte knäppt på den där knappen så jag dött än? VÅgar du inte, :tungan

Oj, oj, oj! Kvällen kommer bli intressant, det här vill man inte missa. Heda hånar och provocerar rexen utan pardon... :corn
 
Hmm vettefan hur länge jag lirat! Är väl en 2-3år kanske? Sedan SH-servern startades har jag enbart lirat här på den :) Och nån gång i lan också. Public suger purjo.
Jag är på ikväll!!

Välkommen ljungen :)
 
Jag är klar med allt plugg nu. Ska inte läsa någonting alls på flera veckor.
Så ikväll vill jag spela läääänge. Är det någon som vill börja tidigare än 21 idag?
Värma upp lite
:tummenupp
 
Trango_B skrev:
Jag är klar med allt plugg nu. Ska inte läsa någonting alls på flera veckor.
Så ikväll vill jag spela läääänge. Är det någon som vill börja tidigare än 21 idag?
Värma upp lite
:tummenupp

Ja ja ja =)

20.30?
 
men ja måste ju va sämst eftersom ja blir skjuten först jämt :fyllisar
 
Trango_B skrev:
Nej, du kanske bara syns mest eller står stilla mest :tungan
Har du fixat inställningarna så pingen blir bättre?

jadu jag har meckat med inställningar å sånt men det blir inte bättre än runt 60-70 i ping...jag vettefan va det kan bero på..är det linan eller datorn som spökar tro?
 
Jag ska spela på min gammla dator ikväll, var inte och tjyvövade lite å hade samma ping som innan :mad:

E nog inte datorn ivf. :huvet

Funka ju förut juh!!! :(

MrTL skrev:
jadu jag har meckat med inställningar å sånt men det blir inte bättre än runt 60-70 i ping...jag vettefan va det kan bero på..är det linan eller datorn som spökar tro?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top