CS Ikväll!

Här kommer man hem och är sugen på att lira lite men så välkomnas man utav en helt tom server. Var är ni? juuu huuu, komsikomsi :7peta

thopa skrev:
Här kommer man hem och är sugen på att lira lite men så välkomnas man utav en helt tom server. Var är ni? juuu huuu, komsikomsi :7peta

Samma sak när jag kikade strax innan 22, jag ska bara käka så tittar jag till servern igen om en stund...

Jag on 1 (EN!!!!) till var inne från 21.10-21nånting... Då satte jag på en film istället. Slapptaskar.

Blooooood

jag lar nog vila mig iform, har kommit i ett stim av....noobish :rolleyes:

men det blev lite bilder iaf....

Bifogat

• de_dust0001.JPG
    de_dust0001.JPG
    96.5 KB · Visningar: 39
  • de_dust0003.JPG
    de_dust0003.JPG
    89.1 KB · Visningar: 34
  • de_dust0006.JPG
    de_dust0006.JPG
    82.6 KB · Visningar: 34
Lirar ni inget annat än CS, grabber? Hur skulle det vara med en FPS med RIKTIG teamkänsla i stället?

Om nån av er ligger inne med Call of Duty, så testa en mod som heter "Heat of Battle", då kan vi ju fightas på sG och MM-serverna. :7peta

ni är för duktiga för mig :mad:

fast jag har ju bara spelat cs 5 gånger nu... :rolleyes:

MrTL skrev:
ni är för duktiga för mig :mad:

fast jag har ju bara spelat cs 5 gånger nu... :rolleyes:

Äsch, tycker du har lärt dig och blivit bättre fort.

Annars kan vi ju kicka och banna de här nya förmågorna som Egget, Thopa m fl. Egentligen tycker jag vi bannar alla som överhuvudtaget vet vad de pysslar med i CS... :tomten

abstruse skrev:
Annars kan vi ju kicka och banna de här nya förmågorna som Egget, Thopa m fl. Egentligen tycker jag vi bannar alla som överhuvudtaget vet vad de pysslar med i CS... :tomten

Det är ju det jag har sagt sedan länge, du har mitt fulla stöd för denna operation Abs :yoparty :tungan

Kollar nog in en sväng i kväll om det blir nått lir, har blivit dåligt med spela från min sida nu sista tiden. Får ta och snäppa upp mig lite tror jag, fast efter nyår så blir jag arbetslös så då har jag all tid i världen att spela cs :3freak

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman