CS Ikväll!

Heda skrev:
Öhh, va faan, du det har kommit nya datorer efter Commedore 64 :7peta

De var lite väl stela :)

Ja jag vet det, jag har en Atari :)

Ne men det är low-fps gubbar jag har installerat för det lagga så ett tag, det blev en aningen bättre men det laggar rätt friskt i mellanåt iaf.

Evil M skrev:
Kolla va snygga mina gubbar är, mer detaljerade får man leta efter :yoparty

FUUUUUSK! Vad är det där för high-FPS-gubbar? Hur mycket bättre FPS får du med dem istället för de vanliga? Kanske vore något för mig och min gamla PIII:a?

abstruse skrev:
FUUUUUSK! Vad är det där för high-FPS-gubbar? Hur mycket bättre FPS får du med dem istället för de vanliga? Kanske vore något för mig och min gamla PIII:a?
Jag fick tipset av Egget, kolla på denna sida: http://www.clanbase.com/miscdl.php?did=997 där ladda jag ner gubbarna.

Jag tycker det är en aningen svårare att se skillnad på Fi och mina egna men men.

Henken skrev:
Vad händer med era gubbar!? Ser ju fel ut...Speciellt ryssarna!?

Om du syftar på gubbarna med orangea kläder så är det condition zero gubbar. Sedan jag köpte det och lirade vanliga 1.6 så har gubbarna sett ut sådär. Nu skrev jag in något i min config så att alla Terrorister har samma kläder och likadant för ct. På så sätt slipper man se olikklädda gubbar. "cl_minimodels 1" har jag för mig att jag skrev.

För abs har lagt in en special config som göratt han alltid blir träffad i huvudet, även om man är i samma lag :hihi

Verkar vara som hans hjälm är en Magnet för HE oxå :fakta

thopa skrev:
Om du syftar på gubbarna med orangea kläder så är det condition zero gubbar. Sedan jag köpte det och lirade vanliga 1.6 så har gubbarna sett ut sådär. Nu skrev jag in något i min config så att alla Terrorister har samma kläder och likadant för ct. På så sätt slipper man se olikklädda gubbar. "cl_minimodels 1" har jag för mig att jag skrev.

För abs har lagt in en special config som göratt han alltid blir träffad i huvudet, även om man är i samma lag :hihi

Heda skrev:
e re sprit som gäller ikväll........... :va

Jag ska jobba imorgon så för mig blir det ingen sprit iaf. Jag sätter mig i spec runt 21.00.

Jag får hoppas fler kikar in och gör mig sällskap om ens på några shots.. :fyllisar

HAhahaha fyfan vad dåligt skämt :rofl

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...