CS Ikväll!

Heda skrev:
Roligt som faan ikväll, hade det lite jobbigt typ med Yaz och Abs på Actec första rundan :näsblod

Rätt åt dig! :yoparty

Heda skrev:
Här e lite knivningar iaf :banana

Kallt att fota Firren före du strimla stackar'n. :)

Heda skrev:
och, sista e abs som dog i en ventilation :rofl
EDIT: notera admins reaktion .... :hihi

Spö ska du ha, spö ska du få! :4skrika

Styggt, snyggt, var phet impad där.......iofs hade jag fullt upp, men man hinner ju spana på statsen ofta när man e..................död lixom blir lite väl mycket idisslande ibland :gnissla

Acrid skrev:
Får ta o slänga upp denna ...tagen precis innan Sensei tar slut på det roliga :4skrika

Är ganska nöjd med den här under rådande förutsättningar. :tomten

Bifogat

• absrox.jpg
    absrox.jpg
    110.6 KB · Visningar: 43
Testade detta skitspelet igår och försökte verkligen sätta mig in i det för att se vad det är som gör det så spännande och kul och att folk verkligen kan anordna SM i skitspelet.

Fan vilket jävla skitspel. Gud så tråkigt det är.
Nix, inte min grej alls.
Fattar inte hur ni pallar sitta o spela det.

Mavve skrev:
Testade detta skitspelet igår och försökte verkligen sätta mig in i det för att se vad det är som gör det så spännande och kul och att folk verkligen kan anordna SM i skitspelet.

Nix, inte min grej alls.
Det gick inge bra för dig va? :brinnerup

abstruse skrev:
Någon som såg den där göteborgar'n på servern ikväll? Tyckte han kackla något om att lira, men han vågade väl inte nu när undertecknad var på större delen av kvällen... :D

Hehe, började köra lite men var tvungen dra :( Många goa minne som kom tillbaka från CS tiden, kom inte ihåg banorna dock..men dom har väl ändrats en del antar jag. Men det blir mera, kanske ikväll??

Syns online :D

Mavve skrev:

Nix, inte min grej alls.

Det finns en fin gammal saga om en räv och lite rönnbär.

=Drex= skrev:
Hehe, började köra lite men var tvungen dra :( Många goa minne som kom tillbaka från CS tiden, kom inte ihåg banorna dock..men dom har väl ändrats en del antar jag. Men det blir mera, kanske ikväll??

Syns online :D

Nu syftade jag på Gammel-Rexen, men det var kul att se dig på servern iaf. :) Det brukar liras från 21.00 och framåt varje kväll på servern.

Rigge skrev:
Sådär ser inte gubbarna ut påmitt spel!

Det är bara för Hedaponken har Condition Zero installerat också, då byts de vanliga gubbarna ut mot lite "snyggare"... :rolleyes:

För egen del installerade jag hi-fps models igår och drömde om guld, gröna skogar och bättre fps. Men inte f*n hjälpte det! Fps:en pendlar runt 35 fortfarande men nu ser gubbarna ut som pappkartonger istället. :D

Back