CS Ikväll!

lite lir?

någon? acrid, t-rex? =]

jag och grax ställer upp bums.

Acrid skrev:
Antar att jag får skylla på mina lärare i svenska...är det något som jag inte fått häng på (någonsin) så är det just de / dem....sorgligt men sant.

Jag äter hellre russinfrallor. :fakta

Russin. *ryyyys* Oliver, det är livskvalitet det.....

Lotto, lessen, skall författa ett pm tills i morgon. Det blir nog....ehh... kontraproduktivt att logga på igen. Ses i morgon, 2100.

Acrid skrev:
hahahahaha börjar låta som syskonfight...känner igen *nickar*

Precis det är ju det jag säger...han knarkar.

Ah å om dy iiinte hajja va dy kan drrraaaaa jalla miffo gyybar ba ja tjött....eh ngn som hört Bamses visa?! bwhahahha eh... :crash

Baamse och lille skutt hoppa ut i skoogen. Då kom skalman trampelisvamp snubbla på en kaaaatt. Bamse sa kom hit kom hit kisselikisselikissemiss så ska du få en köttbulle när vi kommer fraaaaam.

Orkar inte mer än så, helt kunglig låt dock.
Det är en kompis kompis som har gjort den. Den spelades inte lite på radio match förra sommaren kan jag lova.

MrGooFy skrev:
Baamse och lille skutt hoppa ut i skoogen. Då kom skalman trampelisvamp snubbla på en kaaaatt. Bamse sa kom hit kom hit kisselikisselikissemiss så ska du få en köttbulle när vi kommer fraaaaam.

Orkar inte mer än så, helt kunglig låt dock.
Det är en kompis kompis som har gjort den. Den spelades inte lite på radio match förra sommaren kan jag lova.

Royal Blue hehe ;) Visst är den kunglig! Bra betyg om man börjar grina av skratt när man hörde den första gngen. :tummenupp

hahahaha ni e roliga! :D
Bamse roxorz!
Själv sitter ja fast i tyskland...men om nån vecka kommer jag hem och slaktar! (inte blir slaktad....) Achtung! :D

Försvarstal: Gick jämt 1 vs 2 i massvis med rundor :o

Sen att du hade 17-1 med 230 ping...hrm....tur att du hade lagkamrater som man kunde snygga till statsen med :rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT