CS Ikväll!

Jag skulle gärna spela lite, men jag håller på att tanka nu, typ en timme till, så det går inte än. Dessutom är de ju Simpsons.

johanrehn80 skrev:
hehe jag säger det funka.

dött me folk bara

CS anyone?

Visst, logga på du bara så kommer jag när jag ser att det finns folk på servern. Var inne i någon minut och vänta bara...

Nu har jag dunkat in servern i garderoben, så nu kan jag vara med! :) Den stog utanför min dörr förut, och morsan kan inte sova när den e på. Därför jag drog igår tex. Men nu står den där inne och låter inget alls nästan :)
Så jag är på! Ett tag till iaf.

Abs: Svarar på PM i morgon då jag vet säkert.

Maverick skrev:
noob??? o vad innebär det??

förkortning av newbie eller som jag tror förkortning av nobody, dvs nybörjare. Vedertaget fjortisuttryck, används mycket som skällsord bland dessa.

edit: Och sånna som är lite äldre och vill ge sken av att vara yngre :hihi

mmm skrev:
förkortning av newbie eller som jag tror förkortning av nobody, dvs nybörjare. Vedertaget fjortisuttryck, används mycket som skällsord bland dessa.

Lyssna inte på honom, han drogar. Jag har rätt.

mmm skrev:

Om du har rätt.. så e jag ju noob varje dag.. o inte bara igår.. :lol

Men varför välja motståndare när man kan skjuta allihop?? :rofl :slicka

hoppar in en stund nu, helst iceworld (om jag bara visst hur man bytte)

Nisse Järnet skrev:
Och vem FAAAN ligger 1:a!? :D :tummenupp :tungan

Skaffa dig ett liv! :rolleyes: :kocko :tungan :7peta

*avundsjuk :rodnar

Just ja, vi måste ändra en inställning på servern vilket får till följd att statsen nollställs. Hoppas ni har överseende med detta...

Back