RandomHero
Bruksare!
Har ett par ny tech 6 som jag ska gå in, finns de nå bra sätt att få dom mjukare snabbare
...om man fyller dom med varmvatten så borde dom väl släppa lite i stelheten, känns som om man går omkring i ett par pjäxor nu 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RandomHero skrev:2112848Har ett par ny tech 6 som jag ska gå in, finns de nå bra sätt att få dom mjukare snabbare...om man fyller dom med varmvatten så borde dom väl släppa lite i stelheten, känns som om man går omkring i ett par pjäxor nu
![]()
Malmö-motard skrev:2112863Känner igen det där... köpte ett par Oxtarstövlar igår. Det går knappt att växla?! Känns som man gjutit in fötterna i en stor cementklump!![]()
Du måste ju gå med dem för att mjuka upp dem.Malmö-motard skrev:2113590Ja om ni undrar så sitter jag här nu med mina plaskblöta Oxtar TCX PRO vid skrivbordet![]()
Malmö-motard skrev:2113590Ja om ni undrar så sitter jag här nu med mina plaskblöta Oxtar TCX PRO vid skrivbordet![]()
philsson skrev:2113599Du måste ju gå med dem för att mjuka upp dem.![]()
![]()
varför köpte du tcx:en? beställde själv ett par oxtar SM igår så jag kommer att få uppleva samma sak nästa veckaMalmö-motard skrev:2113748Sitter och joxar runt med fötterna för att mjuka upp dem![]()
![]()
Verkar faktiskt funka, dock börjar det bli löjligt varmt![]()
-Rosen- skrev:2113787varför köpte du tcx:en? beställde själv ett par oxtar SM igår så jag kommer att få uppleva samma sak nästa vecka![]()
Malmö-motard skrev:2113590Ja om ni undrar så sitter jag här nu med mina plaskblöta Oxtar TCX PRO vid skrivbordet![]()
RandomHero skrev:2113938Ja de lär ju jag med göra. va ut en sväng och gick med dom idag runt huset där morsan bor. som tur är så bor hon vid skogen så de är inte mycke folk där. Såg lite dumt ut kanske när man gick runt där med shorts och t-shirt och ett par crosstövlar
![]()
vattenvarianten?RandomHero skrev:2113938Ja de lär ju jag med göra. va ut en sväng och gick med dom idag runt huset där morsan bor. som tur är så bor hon vid skogen så de är inte mycke folk där. Såg lite dumt ut kanske när man gick runt där med shorts och t-shirt och ett par crosstövlar
![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning