crossniklas SR125 Projekt

crossniklas skrev:
2649750 Film kommer väl den tag det kommer. Hara bara några få futtiga värdelösa filmklipp hittills....

jösse: Ja jag har den billigare cylinderkitet. Det dyrare är väl avstämt med sips avgasfläns om jag minns rätt? Menar du fästena till motorblocken? Nej vet inte faktiskt om det passar. Men många motordelar passar mellan 180cc versionen (2-takt såklart), t.ex. variator, koppling, rem osv. Däremot avgasrören från 180cc passar inte 125:orna p.g.a. att fläktkåpan kommer ta i och smälta.
hur går det me kökortet? när får du tillbaka det?

Njaa den står under en stor markismatta med brorsans moppe hos farmor- och farfars ena förråd! Men kan försöka luska fram lite bilder om jag har några eller ej. Måste ändå slipa om ena mitt reedblock, eftersom det nu ej är tillräckligt bra! :tungan

vad bra, för nu vill nog de flesta och jag se lite bilder som man kan små mysa lite till:tungan

Hur många mil har din maxiscoot gått ?
Har du alltid haft milmätarn inkopplad?

/thedoctor46 :)

okej grymmt!

hey, vet du nåt om ett PM52 rör till en original 125cc cylinder ger något extra mos?

// THEDOC46 :)

Men far åt h-e om det inte passar dig. Du kan väl lika gärna ta din moppe någon annanstans än hära! :finger

Vad är skillnaden=? sr50->sr125->sr172 & dt50->dt125

Btw, säkert jättekul för dig då min "moppe" drar din litte dt-knarr. :klappar

Förresten, är redan reggad dära sen loooong time. Förövrigt en mycket bra sida!:) Dessutom är det www.moppenet.com som den heter, om du inte visste det så att säga:pannkyss

Förresten, har du precis fått din dt och sålt din baotioan och har helt plötsligt tycka att allt med moppe du höll på med en månad tidigare är det mest idiotiska som finns? :pangihuve

Last edited:
alltså varför bannar ingen dom där 2:va dom verkar ju inte seriösa någonstans

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey