när du säger ordentligt trimmad sr125, menar du då en sr172?Mr_Malossi skrev:? Rsen kan nog få pisk rakt fram mot en sr125a som är ordentligt trimmad.
Har själv ägt en rs -02 fullpower och vet hur dom går.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
när du säger ordentligt trimmad sr125, menar du då en sr172?Mr_Malossi skrev:? Rsen kan nog få pisk rakt fram mot en sr125a som är ordentligt trimmad.
Har själv ägt en rs -02 fullpower och vet hur dom går.

hehe tvålen skrev:2298638FrekCt! Vad toppar den nu? Och vad borde den göra sen?
Får vi även se på bilder på måppen?crossniklas skrev:2298664Njaa vet ej, era kör ju om mig iaf. Går inge vidare nu, behöver först få tag i lättare vikter och montera in mina hårdare kopplingsfjädrar för att den ska gå till sin rätt!
![]()
Svanen skrev:2300256Fyfan, kan tänka mig vilket satans jävla axx den lär ha med den setupen!
Du drar nog en RS i raktframracing utan större problem, upp till en viss hastighet.

Pr0bz skrev:2301430Fan va du har gott om pengar =)
Tjänar du verkligen ngt på att trimma den sådär mkt? =) Kommer folk vilja köpa den senare?

Pma för min msn för jag vill inte sabba tråden 
prulle skrev:2358458Den där måste jag se när du e i Waxholm. Skrik om du ser en blå svart enduro. Tar nog en stekar tur förbicampingarna.

375 på prodecal.com eller nått eller hur.. jag fick min miniplåt förut... den gick på 361 å det va utan tuff namngrej..crossniklas skrev:2406351Så kom en litet paket på posten, däremot kostade det!![]()
![]()
![]()
Snart är unerkåpan klar när jag orkar fixa klart den. Så måste jag fixa lite prylar att fästa skylten med hos Swedol!![]()

|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Er din KTM blant dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |