cross VM i uddevalla!!

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
-
är det någon härifrån som ska till uddevalla den 5:e och 6:e juli och kolla på vm:et????
det är ju fet fest på lördagkvällen!!!!! :öl

gixxermf skrev:
är det någon härifrån som ska till uddevalla den 5:e och 6:e juli och kolla på vm:et????
det är ju fet fest på lördagkvällen!!!!! :öl

Möjligheten finns... Brorsan och hans polare ska upp... Dom var där förra året å det var tydligen ett jävla ös...men om brorsan låter mig följa med så kanske vi ses där... :hej :)

HA DE GÔTT

FAN ÅK INTE TILL UDDEVALLA...

Var på fjordfestivalen där förra året, fick tokmycket stryk av några jävla trädojj-pojkar... :mad:

Ena tanden rök åt fanders!.... Är inget stort fan av den staden längre...

Hmm, bara för jag raggade på de två enda snygga tjejerna som fanns i den stan så fick man skit för det av 740killarna... respect...

:mad: :mad:

Självklart ska man dit och kika missar inte ett tillfälle att se lite cross! :tummenupp

hållundan skrev:
FAN ÅK INTE TILL UDDEVALLA...

Var på fjordfestivalen där förra året, fick tokmycket stryk av några jävla trädojj-pojkar... :mad:

Ena tanden rök åt fanders!.... Är inget stort fan av den staden längre...

Hmm, bara för jag raggade på de två enda snygga tjejerna som fanns i den stan så fick man skit för det av 740killarna... respect...

:mad: :mad:

Lyckades du hitta de sista resterna av raggarsläktet? Det var inte dåligt.

Hitta du två snygga tjejer i en stad med vårdgymnasium, vårdhögskola, frisörskola osv så hade du antagligen druckit för mycket.

Det ENDA positiva med den här j-a hålan är väl just att det springer omkring en hel del fina flickor. Att de sen finns något i dricksvattnet som gör dem tråkiga som satan är en annan sak....

Chrille skrev:

Hitta du två snygga tjejer i en stad med vårdgymnasium, vårdhögskola, frisörskola osv så hade du antagligen druckit för mycket.

Det ENDA positiva med den här j-a hålan är väl just att det springer omkring en hel del fina flickor. Att de sen finns något i dricksvattnet som gör dem tråkiga som satan är en annan sak....

Så djävla tråkigt stad är väl inte Uddevalla.

Nja, nog suger allt U-valla men till Glimmingen ska jag allt åka till och kolla på lite galningar som kör cross...

btw, Fjordfestivalen är jag skeptisk till i år....inga kända artister kommer ju att uppträda i år.....bara massa dansband. :zpy

Chrille skrev:

Jo, det må väl vart så att jag var aningen för berusad...
Men som sagt staden är ju ingen kalasstad direkt... Å kolla cross är väl ganska sköj med...

InTrUDeR skrev:
Nja, nog suger allt U-valla men till Glimmingen ska jag allt åka till och kolla på lite galningar som kör cross...

btw, Fjordfestivalen är jag skeptisk till i år....inga kända artister kommer ju att uppträda i år.....bara massa dansband. :zpy

Fjordfestivalen har alltid varit skit med ytterst få undantag och när de minskade området förra året så blev det verkligen skit. I år blir det visst ännu mindre...

Chrille skrev:
Fjordfestivalen har alltid varit skit med ytterst få undantag och när de minskade området förra året så blev det verkligen skit. I år blir det visst ännu mindre...

Därför bojkottar vi det!! Rätt av....

Crosstävling däremot :tummenupp

Var inte mycket o klaga på! Vädret var suveränt, mycket folk m.m. Det kunde väl iof gått lite bättre för svenskarna :rolleyes:

Spännande i slutet av 250 heatet! :tummenupp

Edberg kämpade på bra i stora klassen! :tummenupp

Vädret... ja vad skall man säga? :tummenupp

....Och sen har vi flyguppvisningen, fy f...!!!! :rock :rock :rock

Marals76 skrev:
Vilken plats kom edberg på?? Stack precis innan det slutade

Han kom la tillslut 6:a? Rätta mig om jag har fel. Han låg ju fyra länge, jag stack oxå precis innan målgång. Men jag tror inte att ngn körde förbi precis innan mål. Fan så kul att en svensk var med uppe i toppen o kämpade. Till nästa år kanske han orkar ända fram oxå :tummenupp

InTrUDeR skrev:

Va? Jag lirade ju på Kullgrensfesten hela veckan, och efter alla dom ölen ligger man här i feber och missade crossandet på Glimmingen idag. Dessutom åkte jag och ett par polare på däng häromnatten, men jag jagade ikapp ett av asen och lämnade till farbror polisen. Tror han sitter i häktet fortfarande. :whip

Edberg slutade 6'a... otroligt bra kämpat!

Det var tryck på läktarna när han fajtades med Smets de första varven!! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back