Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag är ganska säker p att det måste vara en enduro för att kunna reggas..Testa och sök lite efter det här, det finns skit många sådana här trådar redan, så du borde finna dina svar där..Roennis skrev:2510656Tjo!
Jag undrar om man kan lv-regga en cross?
Isåfall hur många kW?
HannesH skrev:2510741Nej, jag är ganska säker p att det måste vara en enduro för att kunna reggas..Testa och sök lite efter det här, det finns skit många sådana här trådar redan, så du borde finna dina svar där..
Och den får max 11 kW / 15 hästar, precis som alla andra 125r som är registrerade..
125_next skrev:2510771Men den dära YZ som låg/ligger på blocket då hur fick han den till lv.. det är väll ingen enduro?
Muckee skrev:2510961finns väl rätt många YZor på blocket ?
Först och främst är det ingen "yz" för motorn kommer från en tzr tydligen och har då registrerats in via sfro som amatörbygge är det enda jag kan tänka mig.125_next skrev:2510771Men den dära YZ som låg/ligger på blocket då hur fick han den till lv.. det är väll ingen enduro?
prulle skrev:2511071min sign är lätt regad allt som behövs medfölljer, hämtade den från puckot idag så den borde va klar om en vacka.
Det var en Enduro innan125_next skrev:2511190Var din en cross innan?![]()
(är..)Lundgren skrev:2511195Det var en Enduro innan![]()
Just ja, silly me :sätterhandenförmunnenochfnissarprulle skrev:2511211(är..)
Nu är den hemma iaf, snart ska den nog va närmare bärgren än mig dock.Lundgren skrev:2511219Just ja, silly me :sätterhandenförmunnenochfnissar![]()
Eller köp min som har allt detgileraaa skrev:2511489du måste ha en viss spole som gör att du kan ha ström och det ligger på minst 5tusen sen är det lampor medmera nytt avgassystem och hastighetsmätare tips skit i det kör outlaw elr köp en färdig reggad![]()
Behöver du ju inte för det. Köp ett batteri på lite mer ampere också får du ladda det 1 gång i veckan istället.gileraaa skrev:2511489du måste ha en viss spole som gör att du kan ha ström och det ligger på minst 5tusen sen är det lampor medmera nytt avgassystem och hastighetsmätare tips skit i det kör outlaw elr köp en färdig reggad![]()
Eller köp en enduro...Lundgren skrev:2511557Behöver du ju inte för det. Köp ett batteri på lite mer ampere också får du ladda det 1 gång i veckan istället.
Osch du sa inte köp min iaf denna gångprulle skrev:2511578Eller köp en enduro...
prulle skrev:2511275Nu är den hemma iaf, snart ska den nog va närmare bärgren än mig dock.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |