Hej, Jag med min taskiga eknonomi hade tänk att försöka kombinera flera hojar i en nästa år.
Vill köra cross men samtidigt ha något att åka väg med. Enduromaskiner som WR 426/450 och EXC 450/525 osv kan man ju hitta lv reggade men funkar de att köra på crossbanan? de har väl lite glesare mellan växlarna om jag förstått rätt. Någon som har någe förslag på en hoj som går att köra crossbana med, Lv regg men samtidigt inte så lite kubik så man blir omåkt av mopeder när man väl är ute på vägarna.
Vill köra cross men samtidigt ha något att åka väg med. Enduromaskiner som WR 426/450 och EXC 450/525 osv kan man ju hitta lv reggade men funkar de att köra på crossbanan? de har väl lite glesare mellan växlarna om jag förstått rätt. Någon som har någe förslag på en hoj som går att köra crossbana med, Lv regg men samtidigt inte så lite kubik så man blir omåkt av mopeder när man väl är ute på vägarna.