cross inomhus??

XJR_Jönsson

xjr 1300 cr 250
Gick med
13 Mar 2005
Ort
Kristianstad
Hoj
Modifijerad Xjr
Är det någon sam har något bra ställa att rekomendera att köra Cross inomhus.
Vi är ett gäng som kunde se om vi hittade några bra ställa att hyra för 1dag så man fick en bra vinter träning. vi kan köra upp till den stora staden i centrum i landet!
Tackar för de många svaren på förhand!
 
Norra stockholm, Vallentuna.
MX Indoor.se
Har inte varit där men titta in på deras hemsida..
 
De banorna verkar ju trevliga! Är det någon du själv har provat eller känner någon som har provat?

horshaga är en väldigt bra hall! Rekomenderas!
Den som är i sjövik har jag inte provat än, men de säger att den är lite snål på avspärrning mellan rakorna enligt folk som varit där.

Skall försöka köra sjövikhallen i helgen. :)
 
Mx arena i vallentuna!

OK bana, men vet inte om det är värt att åka 30-40 mil precis...
 
Så nu har vi varit i sjövik! Vi hade skit roligt ,trots deras dåliga organisation. Vi bokade hallen från 14,30 å sen fick vi vara där så länge vi orkade köra, näpp så blev det inte 16,00 kom de å sa att det kom 15 man till kl 16,30 som vi skulle dela halen med.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top