XJR_Jönsson
xjr 1300 cr 250
Är det någon sam har något bra ställa att rekomendera att köra Cross inomhus.
Vi är ett gäng som kunde se om vi hittade några bra ställa att hyra för 1dag så man fick en bra vinter träning. vi kan köra upp till den stora staden i centrum i landet!
Tackar för de många svaren på förhand!
Vi är ett gäng som kunde se om vi hittade några bra ställa att hyra för 1dag så man fick en bra vinter träning. vi kan köra upp till den stora staden i centrum i landet!
Tackar för de många svaren på förhand!
Du bor ju granne med Ripa som brukar ha öppet hela året. Vad ska du inomhus och göra?