Deztallica
Ny medlem
Jag har renoverat varända lite del i en kx125 men ändå går den inte som den ska.
I början satt ett 155 munstycke i (keihin förgasare)
och då var den omöjlig att köra.
Har provat med 155, 160, 165, och nu 170.
170 munstycket funkar fint att köra på, men den går fortfarande fett i botten, (bara jättedjupt bottendrag).
Men den ändå spikar den i toppvarv, så den går säkerligen för tunnt.
Någon som har några idéer vad som kan vara problemet och någon som ruvar på en lösning?
Tacksam för svar!
I början satt ett 155 munstycke i (keihin förgasare)
och då var den omöjlig att köra.
Har provat med 155, 160, 165, och nu 170.
170 munstycket funkar fint att köra på, men den går fortfarande fett i botten, (bara jättedjupt bottendrag).
Men den ändå spikar den i toppvarv, så den går säkerligen för tunnt.
Någon som har några idéer vad som kan vara problemet och någon som ruvar på en lösning?
Tacksam för svar!