Crashbild utan hjälm..?

Mörten

Ny medlem
Gick med
19 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för närvarande
Ber om ursäkt så mycket men har sett en bild på en kille som kör utan hjälm och crashar. Som följd av detta spräcker han huvudet. Undrar om någon kan hjälpa mig att hitta den, ska visa bilden till en granne som kör vespa utan hjälm....
 

mankan

Godis är gott!
Gick med
28 Aug 2003
Ort
Det burgna Täby, stan på landet!
Hoj
Suzuki DR 650 SE 1999
Mörten skrev:
Ber om ursäkt så mycket men har sett en bild på en kille som kör utan hjälm och crashar. Som följd av detta spräcker han huvudet. Undrar om någon kan hjälpa mig att hitta den, ska visa bilden till en granne som kör vespa utan hjälm....

Kolla på Ogrish där finns alla smaklösa bilder som tänkas kan. Varning! Mycket smaklösa bilder. Inget för känsliga!

Bilden du efterlyser kan tänkas vara den här, och JA, den är vidrig! Titta inte om du är känslig!!! www.ogrish.com/view_attachment.php?id=11994 (kopiera adressen och klistra in den i webläsaren för att komma direkt till bilden)
 
Last edited:

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
MostWanted_NKPG skrev:
satt med nattmackan vid datorn och får se det där!

Du satt med nattmackan, och bemödade dig om att klistra in en adress för att få sen en vidrig bild - och sen anser du att det inte var ditt fel ? Stäm Dom(tm)!
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Jepp låt länken vara kvar,känner man inte för att gå in o se så kan man ju alltid låtabli.Och som insändaren skrev VARNING,sen är det upp till var o en om man vill eller inte se.
Just olyckshändelser,visst kan det vara osmakligt o se men det kan oxå ge oss en tankeställare.
 

Nickeshake

Hårdrockare
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Östersund
Hoj
Hornet 900
En polare visade en gång en film därifrån (eller nån liknande sida) där man på nära håll fick se en kille som skar halsen av en annan som låg bunden, kommer fortfarande ihåg det gurglande ljudet från blod som bubblade i strupen medan han försökte skrika. :zpy
Det var utan tvekan det absolut vidrigaste jag sett och därför håller jag mig undan från såna där sidor nu mer...
Det är en sjuk värld vi lever i!
 

Vuken

boujakka
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
400 st
Zayn skrev:
En polare visade en gång en film därifrån (eller nån liknande sida) där man på nära håll fick se en kille som skar halsen av en annan som låg bunden, kommer fortfarande ihåg det gurglande ljudet från blod som bubblade i strupen medan han försökte skrika. :zpy
Det var utan tvekan det absolut vidrigaste jag sett och därför håller jag mig undan från såna där sidor nu mer...
Det är en sjuk värld vi lever i!

Jag har sett samma film och ångrar än idag att jag såg den. Framförallt att jag hade ljud på ...
 

Excalibur

Hata höst o vinter
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Honda CBR600FSport-01
Vill ni ha en smasklänk till? Lite ostrukturerad men man kan hitta det mesta... Tex. hela filmen med amerikanen som blev halshuggen i irak...

Jag har inte varit på sidan på ett tag men jag tror den fungerar fortfarande?!
Den är nog ganska känd iofs, så det kanske inte är något nytt för er...

OBS OBS OBS OBS OBS!!!! WAAAARNING WAAAARNING!!!!!!
Gå ej hit om du inte vill se fruktansvärda bilder/filmer

TEMA DÖD!!!

http://www.exet.nu
 

elvin2008

Ny medlem
Gick med
21 May 2004
Ort
hgjd
Hoj
adgd
Aldrig lär jag mig. Skulle precis gå och lägga mig och läser tråden. Ser ett par varningar och tänker att det kan väl inte vara så farligt. Jag vill inte gå och lägga mig nu! Nu har jag sett vad som händer när man inte har hjälm men jag behövde verkligen inte se det där. Var nog för mycket för mig.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top