Crashbild utan hjälm..?

granted79

Guest
Vuken skrev:
Jag har sett samma film och ångrar än idag att jag såg den. Framförallt att jag hade ljud på ...


Jag har med sett den filmen o utan att överdriva hade jag madrömmar i flera dar efteråt..... FY FAN SÄGER JAG BARA!!!
därför kollar man inte på såna bilder!! :tummenupp
men som du säger att du ångrar att du tittade det gör jag med!
 

sandstream

Guest
Tycker helt klart att sånt här skit ska bort från SH. Att länka till filmer där folk blir mördade är så sjukt att ni borde skämmas! :kocko

Om din mupp till granne kör utan hjälm så lär nog inga bilder i världen hjälpa och genom att besöka sånna skitsajter som en del andra länkar till får puckona som gör dem att tro att det finns ett intresse (vilket det säkert finns hos en del morbida individer). :huvet
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
FY FAN VA ÄCKLIGT!
Jag som bara inte kan låta bli att titta. :huvet
Vid snuff movies går dock gränsen. Som tur är så är många snuff oäkta. Många av "skådisarna" återkommer ofta i flera filmer. Liten tröst iallafall.

Jag tackar gud att jag inte gått i gatan utan hjälm. Åkte i bara Hotpants o topp nere på Rhodos när jag jobbade där på en Wideglide. ÅNGEST!!! :kocko
Kommer aldrig hända igen. Nånsin!
 

MikkE

Guest
Jag håller med sandstream71, tycker då att sånt här kan hållas utanför SH.

På gymnasietiden kollade man ibland på äckliga bilder bara för att visa att man klarade av att titta på sånt skit. fan va bilder man fick i huvudet efteråt, inte SÅ kul faktiskt och jag ångrar att jag kollade på liknande
 

Coola Ola

Guest
RocketQueen skrev:
FY FAN VA ÄCKLIGT!
[...]
Vid snuff movies går dock gränsen. Som tur är så är många snuff oäkta. Många av "skådisarna" återkommer ofta i flera filmer. Liten tröst iallafall.
[...]

Och du vet exakt hur att samma skådisar finns i samma snuffmovies? :rolleyes: :tungan
 

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Örebro
Hoj
Letar GSXR 1000/750
RocketQueen skrev:
FY FAN VA ÄCKLIGT!
Jag som bara inte kan låta bli att titta. :huvet

Samma här, nu kommer jag sova dåligt i natt :död
Typiskt när det är fösta dagen på sommarjobbet imorgon ...
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
Coola Ola skrev:
Och du vet exakt hur att samma skådisar finns i samma snuffmovies? :rolleyes: :tungan

Därför att jag sitter hemma och gottar mig i alla filmer.
Nej fy men det är ju typ allmänt kännt. En del skådisar är ju kända i den branchen precis som i porrbranchen. Men eftersom det inte är min typ av filmer så har jag ju som sagt inte stenkoll.
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
MostWanted_NKPG skrev:
satt med nattmackan vid datorn och får se det där!

ja e fan kännslig men det var inte så farligt... om det är någon som har en nära å kär eller liknande som kör utan hjälm bör visa en sådan bild så den personen så han / hon förstår att man inte åker utan hjälm...
 

steIIa

bönan på pallen
Gick med
9 Oct 2003
Ort
Oxhagen o Stora Rör
Hoj
Naah, hojintresse mest :)
lite OT...

Är det någon som sett vilka "Partners" ogrish.com har bl a??
Jag reagerade gryyyymt ähftigt när jag såg det...
Står en rubrik under överrubriken "Partners" där det står "Rape Videos"....!!!!!!!!!!!! Jag menar vad i???!! Jag går iaf inte in å kollar på deras sida lr bilder mer, nu när jag vet om vilka videos dom förmedlar. Det känns som att stödja våldtäktsvideor faktiskt... Å genom det...ja, våldtäkt.

Ville bara göra dem som ville det uppmärksamma på det...
Bua åt mig om ni vill, men jag blev lite upprörd...

Tack å tack//steIIa
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
Ville bara göra dem som ville det uppmärksamma på det...
Bua åt mig om ni vill, men jag blev lite upprörd...

Tack å tack//steIIa[/QUOTE]

Sjukt. Va fan va folk gillar sjuka grejer!
Vill inte heller kolla där. Blev ju illamående ändå av de som fanns. Bläääää!
 

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Ort
SOLNA
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Tyvärr är jag oxå en sån som "måste" kolla när det kommer en varning till länken.

Bort med skiten från detta forum

Det e vad jag tycker.

// TOK :fyllisar
 

AnesThesiA DeZ

Högt uppsatt medlem i slöar-föreningen..
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Kawasaki KX125 -92 enduro
Jag håller med fan, BORT MED DETTA!

självklart, det är ju varningstext, så jag trycker inte. jag gillar inte sånt skit!
Men jag tycker det e helt jävla sjukt att kolla på döda människor, som blir halshuggna, skär av halsen med en rostig oslipad morakniv (som jag tyvärr har sett)

Bara min åsikt... Dags för en Poll nu kanske?
 

HanneZ

Guest
Numera klarar jag av att inte klicka på sånna där länkar, förut så kunde ja inte hålla mig, och då hade ja uppskattat om folk struntade i att lägga ut dom!

/ Hannes
 

mamartin

Mamartin
Gick med
28 Mar 2004
Ort
WestCoast
Hoj
Suzuki GSXR 1000 -02
Zayn skrev:
En polare visade en gång en film därifrån (eller nån liknande sida) där man på nära håll fick se en kille som skar halsen av en annan som låg bunden, kommer fortfarande ihåg det gurglande ljudet från blod som bubblade i strupen medan han försökte skrika. :zpy
Det var utan tvekan det absolut vidrigaste jag sett och därför håller jag mig undan från såna där sidor nu mer...
Det är en sjuk värld vi lever i!

Den sittar kvar pa min nathinna fortfarande efter ett par ar sedan jag sag den, riktigt vidrigt just det dar ljudet ocksa. Man ser bara livet rinna ur han.
 
Nyheter
Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Top