Crash - Vem är det?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Vem är det här? :död

swedie_crashing.jpg

Eftersom bilden heter Swedie_crashing.jpg gissar jag på.....Günter!

Ni kanske ser vart jag är påväg? Mot räcket. Jag gick igenom räcket o ner för stupet på andra sidan... fångades upp av en buske. Det ska finnas en video nånstans, men den har jag inte.

Körde för fort... alldeles för fort. Tittade liksom inte på vägen å jag bara gasa å gasa å typ "glömde" svängen.. så jag lowsidade när jag försökte ta kurvan.

Om det där berget fanns i Sverige... huj huj! Paradiset!

Nu när det ändå är Swedie som är crashämnet här :hihi Vart i Judgementday 2 är du med förutom i eftertexten :va

SimmPsi skrev:
Nu när det ändå är Swedie som är crashämnet här :hihi Vart i Judgementday 2 är du med förutom i eftertexten :va
Vet inte exakt, men jag loopar hojen uppför en backe:

Såhär ser det ut:
swedieloop.gif

Pejo! .. min tur slut? lol... tror inte du ens anar hur många gånger jag kraschat... (skryter inte, tar det mer som en merit och vet nu vilka sätt jag kan undvika att krascha på)

Det är farligt att köra på bakhjulet sa min körskolelärare :mattias

Ja, visste du inte att man startar varje år med ungefär 100 tur-credits? Åka under ett räcke borde kosta typ 70-80 tur-credits... :tummenupp

Nu när du har utforskat vilka sätt man ska undvika att krascha på, kan du inte berätt vilka sätt som är bäst ? :banana

Skämt åsido. Hoppas du gör allt för att få tag på den där videon... den kan vara sevärd, inte minst av dig...

Den liknar föressten den här: kevsoff9.wmv

Swedie skrev:
Pejo! .. min tur slut? lol... tror inte du ens anar hur många gånger jag kraschat... (skryter inte, tar det mer som en merit och vet nu vilka sätt jag kan undvika att krascha på)

Den där kurvan ser ut som en i filmen LasVegasExtremes. Är det så?

Swedie skrev:

Fan så där kan du inte uttrycka dig. Tänk bara på alla kids som mig som får försig att vurpa är ofarligt. Jag har varit av vägen med bilen många många gånger. Det är ju dock inte så farligt. det värsta har varit en skallbasfraktur. Enda sätten att överleva sommaren för mig mig är att tro att jag kommer dö bara jag släpper kopplingen. Nu när du lurar mig att det är ofarligt att klota är jag nog garanterat på väg till himmlen...

Att jag inte la mig ner i höstas var nog bara tur.

Swedie skrev:
Ni kanske ser vart jag är påväg? Mot räcket. Jag gick igenom räcket o ner för stupet på andra sidan... fångades upp av en buske. Det ska finnas en video nånstans, men den har jag inte.

Oj...hur högt/brant var stupet? Låter ju som om du haft en j*kla tur där :)

Back