Comhem-problemet löst?

Vilket Comhemproblem? :confused: *en som inte hängt med i tidigare tråd* Antar jag.. :va

Hörde att comhem bytt till samma kod system som Canal digital har.. Och det är det väl ingen som knäckt på flera år väl?

SuperKnutte skrev:
Vilket Comhemproblem? :confused: *en som inte hängt med i tidigare tråd* Antar jag.. :va

De har bytt system så alla piratkort slutade fungera. Och en lösning verkade långt borta så jag undrar ju om det kan stämma.

goodfella skrev:
De har bytt system så alla piratkort slutade fungera. Och en lösning verkade långt borta så jag undrar ju om det kan stämma.

Ahaa... :tungan

Nej det har jag inte, men om jag säger så här så har jag varit ganska intressrad av detta område. Samt varit väldigt aktiv på vissa andra forum för i tiden (gamla viaccess tiden). Nu det senaste året har jag hållit mig uppdaterad genom "smygläsning".

Det här hör kanske inte till den här tråden, men är det nån som vet nåt bra Digital-TV forum??

/Jocke

canal digital är knäckt.. dock ska du passa dig för den sidan du angav för dom scamar folk på pengar har jag hört.

Finns inget som fungerar på comhem ännu.. dock kommer det nog komma om man har tur :rolleyes:
är tydligen ett helvete att bräcka det.

Canal Digital kör på OP nycklar i dagsläget och dom finns helt öppet på vissa sidor med lite kunskap och rätt kort *typ MM2 kort* samt kortbrännare så kan du få ett C+ kort att funka direkt men utan kiosk kanalerna.....

PentaCard är ett svensk piratkort :fakta men jag kan inget säga om sidan men dom kör även på OP nyckel som alla andra gör idagsläget.....

Till ComHem finns det inga piratlösningar på i dagsläget.....

stony skrev:
canal digital är knäckt.. dock ska du passa dig för den sidan du angav för dom scamar folk på pengar har jag hört.

Finns inget som fungerar på comhem ännu.. dock kommer det nog komma om man har tur :rolleyes:
är tydligen ett helvete att bräcka det.

Last edited:
En fråga som rör ämnet iaf: Har de bytt ut boxers system ännu? Kom hem från thailand i torsdags och mitt piratkort på digitalboxen i sovrummet funkar inte, men jag har inte orkat kodat om det än för att testa om det är det som är felet. Men mitt abonnemangskort i vardagsrummet funkar hur bra som helst, och det kan väl inte vara kompitabelt med nya systemet utan det måste väl bytas ut då också?

Dom har inte bytt ut systemet utan dom skickar inga uppdateringar bara,utan använd en fil som är typ 2 veckor gammal så kommer det funka igen..

Ps: Dom kör på OP nycklar idag!!!!

Dee_cati skrev:
En fråga som rör ämnet iaf: Har de bytt ut boxers system ännu? Kom hem från thailand i torsdags och mitt piratkort på digitalboxen i sovrummet funkar inte, men jag har inte orkat kodat om det än för att testa om det är det som är felet. Men mitt abonnemangskort i vardagsrummet funkar hur bra som helst, och det kan väl inte vara kompitabelt med nya systemet utan det måste väl bytas ut då också?

Lyfter en gammal tråd.
NÅn som vet hur det ligger till med kort nu, eller ett bra forum?
Hitta en sida som tog 2500kr för ett kort och då skulle man skicka iväg pengarna i ett kuvär först och det vågar inte jag. :va

skulle oxå vilja veta..vill gärna ha till comhem...Nån som vet om man kan fortsätta hyra bara boxern?..För man kan ju säga att man vill ha svt24 och så är det ju mer?..eller lyser det igenom? att man vill pirata alltså?

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back