goodfella
I´m above the law
De här säger sig ha lösningen. Kan det verkligen stämma? Lite skum hemsida ändå.
http://www.pentacard.se/
http://www.pentacard.se/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SuperKnutte skrev:Vilket Comhemproblem?*en som inte hängt med i tidigare tråd* Antar jag..
![]()
goodfella skrev:De har bytt system så alla piratkort slutade fungera. Och en lösning verkade långt borta så jag undrar ju om det kan stämma.
Har du testat det eller??Otee skrev:Nopp, och det är jag nästan 100% säker på.
Bobbo V skrev:Det här hör kanske inte till den här tråden, men är det nån som vet nåt bra Digital-TV forum??
/Jocke
stony skrev:canal digital är knäckt.. dock ska du passa dig för den sidan du angav för dom scamar folk på pengar har jag hört.
Finns inget som fungerar på comhem ännu.. dock kommer det nog komma om man har tur![]()
är tydligen ett helvete att bräcka det.
Dee_cati skrev:En fråga som rör ämnet iaf: Har de bytt ut boxers system ännu? Kom hem från thailand i torsdags och mitt piratkort på digitalboxen i sovrummet funkar inte, men jag har inte orkat kodat om det än för att testa om det är det som är felet. Men mitt abonnemangskort i vardagsrummet funkar hur bra som helst, och det kan väl inte vara kompitabelt med nya systemet utan det måste väl bytas ut då också?
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |