Com Hem snuvar oss på MotoGP

Christoffers

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2007
Hoj
ingen
:mad: Nu tar Comhem bort Eurosport ur grundsortimentet, dom &!%]!!
Vart f-n skall man kolla på MotoGP nu då! Grrrr :huvet Har stor lust att bli kund hos Comhem. Nån som vet ett bra ställe som har öppet på söndagar i Gbg?

Bifogat

• ComHem_logotype.jpg
    ComHem_logotype.jpg
    27.7 KB · Visningar: 1,253
Har du ingen box för Comhem? Om du har det är det ju bara att köpa kanal för några 10:or i månaden.

några 10:or i månaden?? yeah right Jag kommer ALDRIG att bli kund hos Comhem. Får skaffa box hos någon annan leverantör. Tre hål i huvudet, my ass.

När skulle detta ske? Hoppas man hinner se helgens motogp!!
Annars gör jag som oftast, ta hem på det nätet i efterhand! :tummenupp

Har du ingen box för Comhem? Om du har det är det ju bara att köpa kanal för några 10:or i månaden.

Tyvär,eurosport kommer inte att finnas som betalkanal ens.:mad:
Försvinner helt ur deras sortiment.Jag fick skaffa ett boxer paket
så min helg å resten av säsongen är räddad.:yoparty

Tyvär,eurosport kommer inte att finnas som betalkanal ens.:mad:
Försvinner helt ur deras sortiment.Jag fick skaffa ett boxer paket
så min helg å resten av säsongen är räddad.:yoparty

När försvinner den ur betalsortimentet då? Som de nu ingår den ju i medium och uppåt.:va

Parabol är lösningen.

Om ni säger upp avtalet med ComHem så är det viktigt att ni säger till att anledningen är att de förändrat utbudet, dvs tagit bort Eurosport. Annars blir man debiterad en avgift för "bortkopplingen".

När försvinner den ur betalsortimentet då? Som de nu ingår den ju i medium och uppåt.:va

Har bara läst på deras hemsida att dom inte ska köpa sändningar från
eurosport pga att det blir för dyrt.Om du ligger å betalar nu å dom tänker
ta bort kanalen tycker jag du ska kräva pengar tillbaka.

Parabol är lösningen.

Om ni säger upp avtalet med ComHem så är det viktigt att ni säger till att anledningen är att de förändrat utbudet, dvs tagit bort Eurosport. Annars blir man debiterad en avgift för "bortkopplingen".

Svårt att ha parabol när man bor i lägenhet. :(

Trist att dom tar bort en så populär kanal, och speciellt att möjligheten att se MotoGP försvinner för så många. Jag har konto på motogp.com men gillar ändå att se Eurosports sändningar, där dom t.ex. kommenterar allt som sänds och inte bara själva racen.

Läs igen i så fall, den kommer ju att finnas kvar i deras digitala utbud nu även som val i 8 favoriter, så själv behöver man inte krångla alls.

I brevet jag fick i måndags stod det i alla fall att de kommer behålla Eurosport men det försvinner ur basutbudet. Har man digitalbox är det nemas problemas. Om man nu vill ha den där skitkanalen alltså.
Har aldrig fattat att under sommarhalvåret sitter en stor del av motorcyklisterna inne och tittar på tv under bästa kör-tid, men det är en annan femma. :)

En annan lösning är digital-tv via Telias ADSL. Det är gratis till Juli nästa ar om man tecknar nytt abonnemang. Eller har varit i alla fall.

Dom har bade Eurosport och Eurosport 2 i sitt utbud just nu.

Jag beställde boxerpaket å en inomhusantenn.
Fick grejerna igår så nu är Motogp räddat:tummenupp

Läs igen i så fall, den kommer ju att finnas kvar i deras digitala utbud nu även som val i 8 favoriter, så själv behöver man inte krångla alls.
Precis vad det stod i mitt brev också. Eurosport finns kvar men man måste ha en digitalbox och betala för kanalen, den tas bara bort från de analoga basutbudet.

Själv kör jag Canal Digital efter att ha tröttnat på Comhem efter 13 år som kund :gnissla

I brevet jag fick i måndags stod det i alla fall att de kommer behålla Eurosport men det försvinner ur basutbudet. Har man digitalbox är det nemas problemas. Om man nu vill ha den där skitkanalen alltså.
Har aldrig fattat att under sommarhalvåret sitter en stor del av motorcyklisterna inne och tittar på tv under bästa kör-tid, men det är en annan femma. :)

Jag brukar spela in GP-sändningarna för att titta när det passar mig :tummenupp

Jag har också beställt "8 favoriter". Bland dessa 8 kan du välja tex Eurosport 2! Ibland delas Superbikhelgerna upp mellan de båda Eurosportkanalerna. Nu kan man se både heat 1 och 2! Det nya digitala "basutbudet" är dessutom lite billigare.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...