Om du går in på www.channelchooser.com så kan du titta på eurosport. Sök på sportkanaler så visas eurosport live på flera språk.![]()
Kvaliten var i princip obefintlig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om du går in på www.channelchooser.com så kan du titta på eurosport. Sök på sportkanaler så visas eurosport live på flera språk.![]()
Kvaliten var i princip obefintlig![]()
Finns alltid på piratebay, ibland med olika versioner, tex motogps officiella eller en annan brittisk version.
Fan vad folk kommer att hata![]()
Jag hatar allt![]()
Nej, jag jobbar inte för ComHem men du jobbar för CanalDigital?
Jag vet inte vilken som är DIN leverantör, inte heller vad du har för avtal med dem.
Däremot så meddelade ComHem den 30/5-2007 till sina kunder att Eurosport utgår och ersätts med TV4 Sport i deras Analoga grundutbud fr.om. den 1/9-2007. Det är tre månader i förväg, ganska standard för bl.a. anställningsavtal och hyresavtal.
Klart att det är trist, då jag inte ser TV4 Sport men ser inte direkt vad de gjort fel. Det är nog inte så många av ComHems kunder som följer MotoGP.
funkar comhem.se för er? jag ska dit för att klaga, men kommer inte fram... antar fler vill klaga...
funkar comhem.se för er? jag ska dit för att klaga, men kommer inte fram... antar fler vill klaga...
Under det senaste året har det svenska tv-utbudet förändrats och nya kanaler har startat. De nya kanaler som tillkommit har snabbt väckt tittarnas intresse.
För att tillmötesgå den ökade efterfrågan kommer vi från och med den 1 september erbjuda flera av de nya, populära kanalerna i vårt analoga grundutbud.
Det där har jag också läst någonstans. Låt dem få ett helvete för det.Snacka om de LJUGER rakt ut.
Enligt det brev som jag fick för ett par dagar sedan så skulle bara Discovery Mix utgå. Jag pustade ut och tänkte att man har i alla fall motogp kvar. En liten tröst.Enligt det brev som kom igår skall jag ha Europort - men inte fan finns kanalen att uppbringa i alla fall, har sökt igenom alla frekvenser.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |