Hultan skrev:Alltså grejen är väl att man "friglider" utan broms eller motor när man kommit upp till balansläget..
Broms är ett måste... inte hela vägen kanske men ibland.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hultan skrev:Alltså grejen är väl att man "friglider" utan broms eller motor när man kommit upp till balansläget..
Ok, my bad, men som du såg i tidigare inlägg så är ju jag en fena på detta! ;-)Rigge skrev:Broms är ett måste... inte hela vägen kanske men ibland.
Rigge skrev:Broms är ett måste... inte hela vägen kanske men ibland.
rejser skrev:du klarar alltså att balansera utan at bromsa nånting menar du?
shit, trodde bara det gick med trampcykel.
Rigge skrev:Tja en bit går det utan broms, sen måste jag antingen rycka till i styret om den är på väg ner eller bromsa om det håller på att slå över. Frihjular det så tappar man oftast ner den framåt, det är bättre att ligga lite på bromsen tycker jag. Men jag har inte hållt på sålänge så ´jag vet inte ens själv vad som är rätt och inte.
Akta näsan..whitesnake skrev:Om man gör en Endo... och man börjar slå över, vad f*n ska man göra då?![]()
whitesnake skrev:Om man gör en Endo... och man börjar slå över, vad f*n ska man göra då?![]()
mankan skrev:Hoppas att man har råd med reparationerna...
whitesnake skrev:Om man gör en Endo... och man börjar slå över, vad f*n ska man göra då?![]()
Idag fick jag nog nån meters längd på stoppisarna..Z.w.A skrev:Plåster på sårenoch upp o träna på nytt!
![]()
Hur blev det med era längder?![]()
Z.w.A skrev:Plåster på sårenoch upp o träna på nytt!
![]()
Hur blev det med era längder?![]()
cool_jocke skrev:240m coast (eller hur var det rigge)
80-100m endo .
vet inte exakt![]()
Rigge skrev:whatever 20 meter mer än mig ditt svin jag hatar dig du har akldrig vart nån riktig kompis
GIXxXER skrev:hur i helvete får du in kopplingen vid coaster, har provat som ett as. måste vara klen i handen. ett finger är omöjligt, med två så har jag dåligt grepp med de andra. vill klara detta innan isen kommer. kan lära dig köra sakta om du har problem med det![]()
Rigge skrev:Hups det dä va ja inte nykter när jag skrev![]()
Skaffa en ZX9 dom kopplingarna är som att skära i smör eller skaffa en eazy-clutch eller va dom heter.
Inte för att va taskig, men efter det jag sett av din körning vill jag nog inte ha några lektioner av dig![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|