Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ehh, va?
Han drömmer.
Skäggo & Kottson, ni dök båda upp som gubben i lådan & spammar mest massa skit i alla trådar, finns det inget moppeforum ni kan hänga på?
Så man anställer alltså arbetslösa för att lära andra arbetslösa hur man får jobb?För er som bommade senaste dygnets bombnyhet klippte jag ur min lokaltidning:
"Fiasko för jobbcoacher
Inte ens två av tio, 17 procent, får ett riktigt jobb efter att ha fått hjälp av en jobbcoach, visar en granskning som TV 4 Nyheterna gjort.
Enligt Arbetsförmedlingen får omkring fyra av tio jobb sedan de gått det tre månader långa jobbcoach-programmet, men då räknas även timanställda och vikarier som fortfarande söker jobb.
Regeringen har avsatt 3 miljarder kronor till satsningen, hittills har 1,2 miljarder betalats ut."

Det är fan rätt.
Här skall vi inte ha några nya medlemmar.
De som ändå nästlar sig in skall hålla tjefften.
Så kan övriga medlemmar fördriva tiden med nostalgi.
Enligt Arbetsförmedlingen får omkring fyra av tio jobb sedan de gått det tre månader långa jobbcoach-programmet, men då räknas även timanställda och vikarier som fortfarande söker jobb.
åsåvidare...

Är Manpower en konkurrant mot Arbetsförmedlingen
Jag har fått uppfattningen att arbetsförmedlingen är kass.
Sorry om jag kapar tråden lite![]()
Hälsocoacher
Livsstilcoacher
Inredningscoacher
Personlig utvecklingscoacher
Jobbsökarcoacher
Alla jobben har funnits tidigare, men det kallades inte coacher då. Om 10 år finns alla kvar men kallas något annat är min idé efter att spanat i kaffesumpen.
Skäggo & Kottson, ni dök båda upp som gubben i lådan & spammar mest massa skit i alla trådar, finns det inget moppeforum ni kan hänga på?

|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |