Clownen Manne ut, Joseph Stalin in...

Status
Ej öppen för fler svar.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jehapp, då var man tebax igen efter 3:e bannen på en månad. Denna gången med motiveringen "Allvarligt talat, sluta spamma!!!!!!!!!!! Var inte rolig hela tiden!!". Samtliga bann utan de beryktade varningarna (finns dom?:va )
Självklart Ska jag från och med nu inte alls försöka vara rolig mer.

Nä, mordhot är melodin! Att endast skriva vilka man tycker illa om och förklara hur illa man tycker om dom värmer så många fler frusna själar runt om i stugorna än blygsamma reflektioner om vardagliga ting.

Gösen is my master fom nu!:Bugar

Nä de där varningarna verkar vara en myt. Iofs har jag nu bara blivit bannad en enda gång men då begick jag också the worst crime know to man, att skriva "borra?" i en tråd som forumägaren skapat.

Ordet SPAM betyder något helt annat på Sporthoj än vad det gör i övriga världen.
Jag har också blivit bannad för att jag spammat (?) när jag påpekade ett stavfel en gång.

Nä de där varningarna verkar vara en myt. Iofs har jag nu bara blivit bannad en enda gång men då begick jag också the worst crime know to man, att skriva "borra?" i en tråd som forumägaren skapat.

Been there done that. Att "ligga" var inge bra alternativ till sysselsättning under mörka vintermånader. Denna överträdelse även i en tråd av forumsägaren.

....säga vad man säga vill men "spammet" är ju det som håller sajten igång, det som gör den levande och värd att besöka..

Ta valfri hojkuibb så hänger de garanterat mer i klubbstugan än de sitter på hojarna. Det är som med OT vs. Hojforumet... Det är här man hänger den övriga tiden och det är ju skitsnackandet som gör det värt att besöka....

"Spammandet", internskämten o.s.v. gör ju att det hela tiden flyter på, lever, roar...

Ordet SPAM betyder något helt annat på Sporthoj än vad det gör i övriga världen.
Jag har också blivit bannad för att jag spammat (?) när jag påpekade ett stavfel en gång.

Men hot, rasism och rena hatinlägg efterfrågas tydligen... Är inte hela OT-delen ett enda stort spam?

....säga vad man säga vill men "spammet" är ju det som håller sajten igång, det som gör den levande och värd att besöka..

Ta valfri hojkuibb så hänger de garanterat mer i klubbstugan än de sitter på hojarna. Det är som med OT vs. Hojforumet... Det är här man hänger den övriga tiden och det är ju skitsnackandet som gör det värt att besöka....

"Spammandet", internskämten o.s.v. gör ju att det hela tiden flyter på, lever, roar...

Man ska ite ha kul:mad: Man ska få 2 snabba svar på var man hittar solfilm att klibba på rutorna till sin V40 och sen skall tråden stängas.

Det beror ju på att haters och rasister utgör huvuddelen av besökarkåren...

Så det är ansluta till "the dark side" eller gå under som gäller?

Last edited:
Personligen garvar jag mest åt spontana urballningar. Det är lixom det som skapar mervärden i trådarna. :tummenupp
Och där är ju du en del av elitgardet Teo :D

Om dessa varningar som tydligen ska finnas används lite godtyckligt så undergräver det i mitt tycke trovärdigheten hos ledningen och gör tyvärr detta forum mindre intressant. Men, det är det å andra sidan enbart jag som tycker, så det är nog inte något stort problem.

Personligen så håller jag med om att de mer sociala inläggen gör forum levande. De vars inlägg jag tycker om att läsa, hör knappast tll de som enbart svarar: Ja, du kan borra upp membraninsuget på perkulatorn till 47,381 mm utan att övertryck erhålles. Tack.

/perris

Om dessa varningar som tydligen ska finnas används lite godtyckligt så undergräver det i mitt tycke trovärdigheten hos ledningen och gör tyvärr detta forum mindre intressant. Men, det är det å andra sidan enbart jag som tycker, så det är nog inte något stort problem.

Personligen så håller jag med om att de mer sociala inläggen gör forum levande. De vars inlägg jag tycker om att läsa, hör knappast tll de som enbart svarar: Ja, du kan borra upp membraninsuget på perkulatorn till 47,381 mm utan att övertryck erhålles. Tack.

/perris

Jag tycker SH är bajstrist numer. Tror att Jag skiter i det faktiskt. Får sparka lite på UT så han blåser liv i sitt i stället.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen