Clownen Manne ut, Joseph Stalin in...

Status
Ej öppen för fler svar.
Kan ingen starta en tråd om att vi tagit in över 13k irakier i år? Då blir det nog precis som det ska vara! En massa tjaffs om politik, rasism och sen slutligen ett snyggt litet hot att "Dig ska jag ta'me'fan sopa till på käften".

Då blir hela OT-delen perfekt. För humor, det är inget kul. Det är bara något som kvällspressen lurat i oss att det ska vara. Mer allvar, mer våld!

Nu har jag ju inte läst hela tråden men vad betyder förkortningen FtW? Jag har provat att borra :mattias

Förr i tiden stod det för FuckTheWorld. Men nu när vik-mobilsgenerationen kommer på starkt frammarsch så har det helt plötsligt börja betyda ForTheWin :va

Om dessa varningar som tydligen ska finnas används lite godtyckligt så undergräver det i mitt tycke trovärdigheten hos ledningen och gör tyvärr detta forum mindre intressant. Men, det är det å andra sidan enbart jag som tycker, så det är nog inte något stort problem.

Personligen så håller jag med om att de mer sociala inläggen gör forum levande. De vars inlägg jag tycker om att läsa, hör knappast tll de som enbart svarar: Ja, du kan borra upp membraninsuget på perkulatorn till 47,381 mm utan att övertryck erhålles. Tack.

/perris
Skriver du "borra" en gång till så åker du ut.

Kan bara hålla med Teo.
Humorspam är en livsnödvändighet för forumet.
Elaka påhopp är ofog.
Visserligen gör jag mig skyldig till påhopp, men de är inte tänkta att vara elaka.

Säg inte att agent-gösen blivit moderator? :tummenner :skrämd

Det är väl det han slickat svijdstärt så för att uppnå. När reggade han sig här, sep-07? Jag ska regga mig på min-hästforumet, driva bort alla där Jag inte tycker hör hemma i min bild av vad det forumet skall vara första 3 veckorna och sen ska jag aspirera på moderatorstatus.

Det är väl det han slickat svijdstärt så för att uppnå. När reggade han sig här, sep-07? Jag ska regga mig på min-hästforumet, driva bort alla där Jag inte tycker hör hemma i min bild av vad det forumet skall vara första 3 veckorna och sen ska jag aspirera på moderatorstatus.

Fyfan...seriöst?
Det jag sett av han är inte smickrande. Snacka om att missuppfatta hela sporthojs-grejjen.

Det går tydligen hem hos ledningen i alla fall. Den som håller levern i trimm får se.

:rofl :rofl

Jag tror vi behöver ha kvar dina "spam"trådar som man kan fnissa åt här i vintermörkret, så byt inte forum än. Glöm inte att det är respeeect att ha varit bannad, ungefär som att ha suttit inne. Liksom man är ju ingen nobody då längre.

Hur många är du uppe i? :cdevil

Om jag efterfrågar att i min egen tråd inte få spam, så självklart belönas ni med banning.

Och att upprepat fortsätta med ett spammigt beteende efter sin 1:a 2:a eller 3:e bann kommer självklart be permanent banning till slut om jag inte ser annan orsak till att medlemmen inbefinner sig på SH. Om man endast skriver spammigt och endast rör sig i OT och aldrig skriver något vettigt, varför ska jag tillåta sådant?

Om man endast skriver spammigt och endast rör sig i OT och aldrig skriver något vettigt, varför ska jag tillåta sådant?

Du har 35000 medlemmar.. Tror du alla är olje-junkies som lever hela sina liv i garaget?!
...Oavsett hojklubb så lär merparten av timmarna ägnas i klubbhuset och inte på hojen och huvuddelen av orden som yttras yttras i sociala samanhang och inte rapandes en massa mekaniskt hojmumbojumbo...

Att banna alla som startar en udda tråd kommer bara ta bort det roliga med OT (och med SH)...

Välj valfritt forum på nätet som är helt och hållet dedikerat till just sin nish så kommer du se hur döda de är... SH lever och frodas just för att det är en samlingsplats för alla även om de inte bara snackar hoj...

Se däremot till att hålla hoj och mekarforumen o.s.v. rena från spam men släpp på tyglarna i OT så länge som det gäller diskussioner och samtal som inte gör folk förbannade...

Självklart tolererar jag har inte det synts i alla år? Men det är många som ska ta sig rätten att få agera spammigt hela tiden och att trotsa reglerna och att så fort de blir "tagna" och får konsekvensen av regelbrottet så tycker de att de är illa behandlade allt som oftast och att jag är en diktator osv...

Mera spamm åt folket, ni har en jävla tur att inga bots har hittat hit än då skulle ni få fullt upp och banna ska jag säga :D

Btw banna alla som inte har riktiga sporthojar ftw lol imho rofl lmao gg gj bb brb

Självklart tolererar jag har inte det synts i alla år? Men det är många som ska ta sig rätten att få agera spammigt hela tiden och att trotsa reglerna och att så fort de blir "tagna" och får konsekvensen av regelbrottet så tycker de att de är illa behandlade allt som oftast och att jag är en diktator osv...

Tycker inte att Jag är illa behandlad, förtjänar säkert att bannas titt som tätt, dock känns hojsessongen väääldigt avlägsen nu och frågor som "vilken försäkring ska Jag ha" och "vem levererar pilot power billigast" känns nästan mer OT än hålla lite kontakt med hojfolk via komisk dialog. Att humorsmaken är som ett treskinkigt rymdarsle gör väl att alla inte kan digga full frys med christer och stefanhumor...

En annan sak Jag undrar över är hur ett fånigt (kanske internt) inlägg kan leda till omedelbar bann när vissa (som i övrig inte heller levererar matnyttig fakta i mc-relaterat) får härja medelst rena hatinlägg utan nämdvärda represalier.

Bara reflektioner...

Själv ser jag inte "en smula utflippade" trådar som spam i ordets rätta bemärkelse. SPAM för mig är antningen riktigt spam från botar eller "inbördes-beundran"-spam... sånt där folk chattar med varandra inuti en tråd i en dialog som andra inte ens kan begripa och som dessutom är sluten för nya deltagare...

Däremot tycker jag att de "tokroliga" trådarna är det som gör SH och dessutom gör alla antagonister livet roligare här..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen