Bortsett från AMCn så har ni alla fel. Här är rätt:
Camaro/Firebird 67-69 är tvärfina. Nyckeln är -69 då alla bilar var snygga. Några var snygga 69-70 ,challanger/cuda, mfl, andra var snygga 67 eller 68-69 men alla var snygga -69.
Bortsett från AMCn så har ni alla fel. Här är rätt:
Jorå, så är det, en SST för att vara precis.
Bort med sidopiporna föffan.
Annars är Javelin en rätt tuff, underskattad bil faktiskt.
Jepp, med nye turbomotorn så blir det nog andra krökisar
Men, nåt åt dethär hållet istället
Kool! Vad blir det för setup?
Chevy LS1, VEMS, Holset HX60, Tremec-T-56(Från viper GTS -03), ban-chassi.
här är min gamla stingray.. nu lutar det åt en chevelle 66 eller en camaro 67-69.. kan dock inte bestämma mig riktigt.
Jepp, med nye turbomotorn så blir det nog andra krökisar
Men, nåt åt dethär hållet istället
Camaro/Firebird 67-69 är tvärfina. Nyckeln är -69 då alla bilar var snygga. Några var snygga 69-70 ,challanger/cuda, mfl, andra var snygga 67 eller 68-69 men alla var snygga -69.
Bortsett från AMCn så har ni alla fel. Här är rätt:
Hi-boy musse rockar.Här är min gamla musse -66 som jag hade när jag var 18-19 år. (var rätt länge sedan...) Notera det då trendriktiga scoopet och snabblåset (strax framför) på huven, rött skinn och röd plyschklädsel givetvis med porrbelysning vid fötterna, magsfälgar med icke-lågprofilsdäck och speciellt dimensionen på bakdäcket...
Motor &drivlina: 4vxl manuell, 289:a med 4-portsförgasare, trimmad kam, headers och ljuddämpare modell rakt igenom, Skönt ljud. Väghållning bra rakt fram...
Sorry för dålig bild. Inscannad från ett gammalt ex av tidningen bilsport.
View attachment 291028
Hur vågar han montera ett Moparhjärta i en GM kropp? Helgerån e vad det e.
Fast chansen e att allt bara en en stor missuppfattning.
Hi-boy musse rockar.
Motorvolym på detta sexiga as?
Någon gång i mitt liv, när jag har ett bra garage, skall jag äga en sån här.
351an är trevlig redan original.Jag köpte för länge sedan en HT-70 av en kille på fallskärmsklubben. Motorn var väldigt påkostad. En strokead cleveland med vassare kam å grejer. Resten av bilen däremot...
Knallgul kaross, plastbreddade bakskärmar, magsfälgar med torra däck, hög som fan i häcken med svulstiga puckar bak.
Sen var det någon konstig motivlack på sidorna med massor av färger, ränder, raceflaggor och bubblor.
Tanken var att den skulle bli mattorange med svarta plåtfälgar och vit däckstext.
Vid ett mörkt tillfälle i mitt liv då jag hade ett gäng bilar visade det sig att just mussen för tillfället råkade vara den som var lättast att få igenom besiktning. Jag tvingades köra bilen till vardags i några månader.
Det är svårt att vara diskret med en knallgul, motivlackad, plastbreddad musse som låter som en luftvärnskannon.
Fan vad arg jag var på alla som glodde.
351an är trevlig redan original.
Bilder Custom Bike Show
När alla bilder till report... |
|
Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam
Nu står det klart att Marc ... |
|
ISR Brakes sålt
För några år sedan bestämde... |
|
Honda laddar fullt på eldrivna fordon
I samband med 2024 års Busi... |
|
Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam
Marc Márquez ersätter Enea ... |
|
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |
|
Resultatlista – Custom Bike Show
Custom Bike Show är tveklös... |
|
Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |
|
Nu gäller prövotid för AM-körkortet
En ändring i körkortslagen ... |
|
Custom Bike Show imorgon!
Portarna till campingen är ... |