Civilstatus+poll

Civilstatus?

• Antal röstningar
    0
Jävla skit poll! Varken Särbo eller Är du dum, LR? Finns ju med.. Gör om gör rätt :D

Barn på heltid men är i ett inledande skede vad det gäller förhållande så jag valde singel + barn och dejtar....

Då måste ju sporthojsåkare vara över lag fula... Bra många som är singlar... Kanske är det därför man drar på sig en heltäckande hjälm och sätter sig på en snygg hoj i hopp om att det ska hjälpa! :gnissla

Last edited:
Haha, många roliga svar. Orkar inte citera alla men Oddjob plockade ett pluspoäng iaf :hihi.

Vad är skillnaden på singel och singel+dejtar?
Jag är singel men vill ha en tjej, dejtar jag då?
Finns det såna som är singel och sitter hemma och inte ens vill ha nån att dejta?
Blir det då "singel+söker nåt att ligga med, om ens det" eller hamnar det under kategorin singel+utvecklar mina onaniskillz?
(Fredda, var det inte du som övade upp vänstern med flit så att säga)?

Då måste ju sporthojsåkare vara över lag fula... Bra många som är singlar... Kanske är det därför man drar på sig en heltäckande hjälm och sätter sig på en snygg hoj i hopp om att det ska hjälpa! :gnissla

Ja eller så är det att sporthåjsåkare är snygga över lag och får ligga med så många att det inte håller med ett förhållande :tuttar

:hihi :snuskigfantasi

Du är trasig! :hihi
Om ca tre timmar hämtar en kompis med bil vid kontorsporten och vi ska ut och meka kolvflygmotor från trettiotalet. Middag blir i verkstaden. En vanlig torsdagskväll. Efter det blir det en sväng till hojgaraget fram till 23, fick lite delar igår. Deet är leksaker ;)

Singel men börjar ledsna på mig själv så jag gör snart slut. Har redan spanat in lämplig ersättare ;)

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka