Du har då svar på allt.![]()
Visste inte att du tände till av att folk svär åt dig eller berättar vad de vill göra med din mamma. Men du är ju värdekonservativ så då är det kanske lite extra känsligt att någon klankar ner på mammisen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du har då svar på allt.![]()
Visste inte att du tände till av att folk svär åt dig eller berättar vad de vill göra med din mamma. Men du är ju värdekonservativ så då är det kanske lite extra känsligt att någon klankar ner på mammisen.![]()
Snälla!! (korvgubbe och Markus bl.a.) - tråden handlar om civilkurage! Jag var intresserad av att höra fler människors tankar kring hur de skulle reagera vid en liknande händelse som i klippet från tv4..
Starta en ny tråd om ni vill diskutera vilka som begår brott och varförTack!
I mina unga år utan familj hade jag kastat mig in, idag när jag har 2 kids hemma hade jag förhoppningsvis låtit bli.
Snälla!! (korvgubbe och Markus bl.a.) - tråden handlar om civilkurage! Jag var intresserad av att höra fler människors tankar kring hur de skulle reagera vid en liknande händelse som i klippet från tv4..
I mina unga år utan familj hade jag kastat mig in, idag när jag har 2 kids hemma hade jag förhoppningsvis låtit bli.
Så typiskt tjej att lägga fram problematik för ett gäng riktiga karlar, och sen bli irriterad för att vi försöker lösa problemet![]()
På syjunta kanske alla vill sitta i ring med sina handarbeten och hålla med varann, men här är det allvar som gäller!![]()
Det är en relaterad fråga i högsta grad och bara för att du startat tråden kan du inte detaljstyra vad den skall handla om. T.ex. min Dagens-gay grej tråd blev kapad av heterosexuella analsexmotståndare för en stund, hur tror du det kändes?
Kan dock gå dig till mötes och tänka mig att skriva i den tråd du vill att jag skall skriva i, men då under förutsättning att du startar den. Deal? Tack!![]()
Det är väl kanske ganska förståeligt.. Men hade du låtit bli att agera alls (ringa polis t.ex.) nu av samma anledning?
Möjligt att den är relaterad och självklart kan jag inte detaljstyra vad den här tråden handlar om, men eftersom jag startade den så efterfrågar jag svar på min fråga..
Jag har inte sett något inlägg från dig i den här tråden som berör det ämne tråden handlar om... än..
Finns det någon här som känner att den inte skulle ingripa vid en misshandel eller liknande?
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |