coffe_aberg
Ny medlem
Idag vid ett-tiden åker jag buss ned till stan. Bussen är full med folk, vissa får stå. Längst bak sitter fyra killar i 15-20-årsåldern. Helt plötsligt börjar de slåss utav bara helvete! De vevar och sparkar allt vad de orkar och kan. Jag sitter i den bakre halva av bussen. Runt omkring mig sitter en hel drös med killar i 20-25-årsåldern. Jag är den enda på hela jävla bussen som reagerar och går in och försöker bryta. Jag tar tag i ena killen runt nacken och pressar ned en annan kille i sätet. De är som sagt fyra stycken så jag har det lite halvkämpigt. Till sist ropar jag "kan man få lite hjälp här", då kommer två killar till och går emellan. Grabbarna som slåss vägrar ge sig. Bussen stannar och de försöker fortfarande i stort sätt ta livet av varandra. När de till sist lugnar sig lite och två av killarna kliver av blir plötsligt alla grabbar jäkligt sturska och reser sig upp och ska hjälpa till och avstyra bråket. Fega jävla svenskar säger jag! Nästa gång kan det fan vara jag som blir överfallen och då är det ju förbannat skönt att veta att i stort sätt ingen skulle bry sig om att gå in och försöka bryta!
Till saken hör att jag är en väldigt fredlig kille. 27 år och har inte slagits en gång. Om någon försöker mucka så går jag därifrån. Jag tycker fan det är beklämmande att folk är så förbannat tafatta! Jag försöker inte måla upp mig själv som någon slags vardagshjälte här, utan jag trodde verkligen att folk tog det för självklart att gå in och bryta om de ser att folk slåss. Hur skulle de själva reagera om deras lillebror fick stryk eller deras syster blev våldtagen och folk bara står och kollar som nå jävla fån utan att våga gå emellan?
Till saken hör att jag är en väldigt fredlig kille. 27 år och har inte slagits en gång. Om någon försöker mucka så går jag därifrån. Jag tycker fan det är beklämmande att folk är så förbannat tafatta! Jag försöker inte måla upp mig själv som någon slags vardagshjälte här, utan jag trodde verkligen att folk tog det för självklart att gå in och bryta om de ser att folk slåss. Hur skulle de själva reagera om deras lillebror fick stryk eller deras syster blev våldtagen och folk bara står och kollar som nå jävla fån utan att våga gå emellan?
ha ha så det var därför du bröt för att impa på tjejerna
du spelade hjälte i hopp om att få ligga