DR-Zätare skrev:2618940När jag läste boken trodde jag också det först, det tog ett tag innan jag uppfattade att han ville ha hojen i sitt vardagsrum. Eller kanske smyga ut på en och annan banåkning för allmänheten på Donington för att piska lite R1r?
Tyvärr tycker jag att boken var lite för fattig på information om hans förhållning till motorcyklar till vardags. Det fanns en uppräkning av vilka hojar som fanns i hans garage just då men det stod inte så mycket om han körde något på fritiden och i så fall vart och hur. Å andra sidan kanske man inte är så sugen på att koppla av med lite hojåkning när ens jobb är att köra hoj. Måste kännas lite fattigt att kryssa runt på kurviga vägar med en standard RSV Mille när man kör en M1:a till vardags på världens bästa hojbanor...![]()
Jodå, han skrev i ett stycke att han åker lite motorcykel på vägarna kring Tavullia när han är hemma, men att det inte känns alls lika skoj eller säkert som när han var yngre & körde stolle mot sina kompisar med Scooters & "Ape Car". Därför kör han inte motorcykel så ofta utanför banan.
maxximus skrev:2619500Jag trodde inte att det gick att köpa denna boken i Europa, men den finns tydligen på www.adlibris.se
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0760326827
196 kr - Julklappstips??
Japp, köpte min därifrån!
Last edited: