Chuck Norris är bäst.....

graphite ghoast

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Yaaama Retta
Alla vet ju att Mr Norris är en fulländad man. Han kan vara allt ifrån Texas ranger till Delta Force soldat.. Men för er som verkligen vill veta vem Mr Norris är och vad han går för kan jag rekommendera

www.chucknorrisfacts.com ,

men passa er!! om ni inte tycker om vad ni ser så håll det för er själva annars kommer Mr Norris att Roundhouse Kicka er i ansiktet och ni kommer att få ett post nummer i ett annat universum!!

Ha det gott och länge leve Chuck Norris!!:yoparty

Alla vet ju att Mr Norris är en fulländad man. Han kan vara allt ifrån Texas ranger till Delta Force soldat.. Men för er som verkligen vill veta vem Mr Norris är och vad han går för kan jag rekommendera

www.chucknorrisfacts.com ,

men passa er!! om ni inte tycker om vad ni ser så håll det för er själva annars kommer Mr Norris att Roundhouse Kicka er i ansiktet och ni kommer att få ett post nummer i ett annat universum!!

Ha det gott och länge leve Chuck Norris!!:yoparty

Innan nån annan skriver så är det där lite gammalt nu. Men ack så bra!!

When Chuck Norris has sex with a man, it won't be because he is gay. It will be because he has run out of women.

Chuck Norris doesn't actually write books, the words assemble themselves out of fear.

:hihi

Chuckan

Han har även varit med och utvecklat en ny spännande "sparka-din-polare-i-bollarna" sport. World Combat League. En mixed martial arts tävling där de tävlande endast går en rond a 3 min mot sin motståndare och där passivitet, retirering etc bestraffas med poängavdrag.

Säk nätet och Ni skall finna lite filmer från detta evenemang!

Go Chuckie !!

Är det BARA JAG?! som stör sig något fruktanssvärt på hans jävla haka ?

alla verkar gilla honom, men jag hatar honom :mad:

Han fick spö i den första karatefilm jag såg, iof slogs han mot bruce lee då.. hehe..!!

Denna är min favorit:
"One day Chuck Norris walked down the street with a massive erection. There were no survivors"

2974344 Arnold äter Chuck Norris till frukost :fakta
Arnold är gay...

Last edited:

Arnold är gay...

Bara för att han stockade Chuckan betyder inte att han är gay, bara uttråkad :mattias

n2209456595_38544.jpg

Är det bara jag som tycker Chuck Norris skämten är bland det tråkigaste som finns?

Bifogat

• arnold.jpg
    arnold.jpg
    30.9 KB · Visningar: 36
Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back